KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

zoning decision

Polish translation: decyzja o zagospodarowaniu przestrzennym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:zoning decision
Polish translation:decyzja o zagospodarowaniu przestrzennym
Entered by: bartek

12:50 Jul 3, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: zoning decision
w zestawieniu z building permit, interesuje mnie oficjalna polska nazwa
ZUZA
United Kingdom
decyzja o zagodpodarowaniu przestrzennym
Explanation:
http://doprava.ecn.cz/pl/d11/ur1105.php
"Nie zawiera bowiem informacji o lokalizacji budowy, które decyzja o zagospodarowaniu przestrzennym winna zawierać."


--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-03 13:54:14 (GMT)
--------------------------------------------------

decyzja o zagoSpodarowaniu przestrzennym
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2decyzja o zagodpodarowaniu przestrzennym
bartek
4 +1decyzje dotyczace strefowania
Jakub Szacki


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
decyzja o zagodpodarowaniu przestrzennym


Explanation:
http://doprava.ecn.cz/pl/d11/ur1105.php
"Nie zawiera bowiem informacji o lokalizacji budowy, które decyzja o zagospodarowaniu przestrzennym winna zawierać."


--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-03 13:54:14 (GMT)
--------------------------------------------------

decyzja o zagoSpodarowaniu przestrzennym

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Bienkowski
8 mins
  -> hej, dzięki syntaxpbie :-)))))))

agree  Piotr Kurek
45 mins
  -> Thanks, Piotr

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
decyzje dotyczace strefowania


Explanation:
planowanie to physical (ew. spatial) planning , a strefowanie to tylko jego element.


    www.rowery.uni.wroc.pl/whoiswho/dokumenty/ polityka_transportowa.doc
Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  big_fish: tak jest w słowniku dla specjalistów z zakresu geodezji, map, planów i nieruchomo¶ci
8 hrs