KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

exploatation of film and television ancillary rights in the field of marchandisi

Polish translation: uzytkowanie praw pokrewnych do utworow filmowych i telewizyjnych w celu ...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:exploatation of film and television ancillary rights in the field of marchandisi
Polish translation:uzytkowanie praw pokrewnych do utworow filmowych i telewizyjnych w celu ...
Entered by: Piotr Kurek

13:22 Oct 20, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: exploatation of film and television ancillary rights in the field of marchandisi
Konteksu nie ma, nie wiem o jakie prawa chodzi???
zouzou
uzytkowanie praw pokrewnych do utworow filmowych i telewizyjnych w celu ...
Explanation:
propozycja
pwk

Dochody osi±gane z tytułu udzielanych licencji na użytkowanie praw autorskich, patentów i innych podobnych dóbr oraz inne podobne opłaty, będ±ce w zasadzie dla ich odbiorcy (beneficjenta) dochodem z dzierżawy, stanowi± istotne Ľródło dochodów podatkowych poszczególnych państw.

http://www.monitorpodatkowy.pl/artykul.php?idart=440
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3uzytkowanie praw pokrewnych do utworow filmowych i telewizyjnych w celu ...Piotr Kurek
3Wykorzystanie pozostałych/pomocniczych praw filmu i telewizji...Przemysław Szkodziński


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Wykorzystanie pozostałych/pomocniczych praw filmu i telewizji...


Explanation:
"Ancillary right" means any facility right or privilege other than the rights granted by this licence at any time vested in the Licensee in respect of any part of the licensed area.

propozycja
P.

Przemysław Szkodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 382

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uzytkowanie praw pokrewnych do utworow filmowych i telewizyjnych w celu ...


Explanation:
propozycja
pwk

Dochody osi±gane z tytułu udzielanych licencji na użytkowanie praw autorskich, patentów i innych podobnych dóbr oraz inne podobne opłaty, będ±ce w zasadzie dla ich odbiorcy (beneficjenta) dochodem z dzierżawy, stanowi± istotne Ľródło dochodów podatkowych poszczególnych państw.

http://www.monitorpodatkowy.pl/artykul.php?idart=440


    Reference: http://www.media5.com.pl/Images/200209.pdf
Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716