KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

virtual reality devices

Polish translation: sprzęt do generowania rzeczywistości wirtualnej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:virtual reality devices
Polish translation:sprzęt do generowania rzeczywistości wirtualnej
Entered by: kterelak

18:53 Oct 22, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: virtual reality devices
Rental and leasing of virtual reality devices
zouzou
sprzęt do generowania rzeczywistości wirtualnej
Explanation:
może tak
Selected response from:

kterelak
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5urzadzenia rzeczywistosci wirtualnejJacek Krankowski
3 +1sprzęt do generowania rzeczywistości wirtualnejkterelak
4urządzenia (do tworzenia) wirtualnej rzeczywistości
Andrzej Lejman


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
urzadzenia rzeczywistosci wirtualnej


Explanation:
?

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: "?" pisze się szybciej :-)
2 mins

agree  Przemysław Szkodziński
7 mins

agree  Piotr Kurek
32 mins

agree  Lota: lub "sprzet"
57 mins

agree  leff
1 hr

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urządzenia (do tworzenia) wirtualnej rzeczywistości


Explanation:
wszelkiego rodzaju symulatory etc. na których można pobawić sie za opłatą - chyba o takie tu chodzi.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sprzęt do generowania rzeczywistości wirtualnej


Explanation:
może tak

kterelak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 761

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lota
56 mins
  -> o, dziękuje