KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

remote log in program (Telnet)

Polish translation: program do zdalnego logowania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:remote log in program (Telnet)
Polish translation:program do zdalnego logowania
Entered by: pig_letus

21:17 Oct 22, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: remote log in program (Telnet)
no context
zouzou
program do zdalnego logowania "TELNET"
Explanation:
To nie "zdalne logowanie" ale "zdalny program do logowania". Telnetu po polsku rzeczywiscie sie nie tlumaczy.
Selected response from:

pig_letus
Canada
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1program do zdalnego logowania "TELNET"pig_letus
5zdalne logowanie do systemu (telnet)
Dominiczak
3program zdalnego uwierzytelniania (telnet)yecril


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
zdalne logowanie do systemu (telnet)


Explanation:
telnet - powinno zostać - nazwa protokołu komunikacyjnego

Dominiczak
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 72

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
program do zdalnego logowania "TELNET"


Explanation:
To nie "zdalne logowanie" ale "zdalny program do logowania". Telnetu po polsku rzeczywiscie sie nie tlumaczy.

pig_letus
Canada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
8 hrs

1745 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
remote log in program (telnet)
program zdalnego uwierzytelniania (telnet)


Explanation:
Sam termin źródłowy jest nieprecyzyjny, bo telnet jest to program do zdalnego korzystania.

yecril
Native speaker of: Native in PolishPolish