in or about

Polish translation: około

English term or phrase:in or about
Polish translation:około
Entered by: Pawel Bartoszewicz

16:02 Jan 16, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: in or about
Co oznacza takie dwuznaczne określenie w oświadczeniu powoda w przypadku podawania dat, kiedy zdarzenie miało miejsce? ...in or about 1999.
Teresa Jaczewska
około 1999
Explanation:
wystarczy tyle

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-16 16:17:14 (GMT)
--------------------------------------------------

około 1999 r.
Selected response from:

Pawel Bartoszewicz
Grading comment
Dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1około 1999
Pawel Bartoszewicz
4 +2w roku 1999 lub około tego
Andrzej Lejman
4 +1w roku 1999 lub w tym okresie czasu
Pawel Czernecki
5agree
Jacek Krankowski


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
w roku 1999 lub w tym okresie czasu


Explanation:
w roku 1999 lub w jego najbliższym sąsiedztwie czasowym.

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka: w tym okresie! okres czasu to jak akwen wodny albo masło maślane...
4 mins
  -> słuszna uwaga :-)

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
w roku 1999 lub około tego


Explanation:
około roku 1999


Andrzej Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
2 hrs

agree  Adam Zakrzewski: około 1999 roku
22 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
agree


Explanation:
w roku 1999 lub okolo tego roku

(niestety nie dziala mi agree/disagree i nie ma raczej szans na to, aby dzialalo)

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
około 1999


Explanation:
wystarczy tyle

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-16 16:17:14 (GMT)
--------------------------------------------------

około 1999 r.

Pawel Bartoszewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 608
Grading comment
Dziękuję :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
1 hr
  -> Dzieki