count one

Polish translation: zarzut numer 1

English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: count one
COUNT ONE

Taki jest tytuł pisma procesowego dotyczącego rozwodu
????
Teresa Jaczewska
Polish translation:zarzut numer 1
Explanation:
'count' to w języku prawniczym zarzut
[Oxford-PWN
Selected response from:

leff
Grading comment
Też o tym myślałam, ale nie ma żadnych dalszych, więc dlaczego 1? Niemniej b. dziękuję za pomoc!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3zarzut numer 1
leff
3Pismo procesowe numer jeden
Andrzej Lejman


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Pismo procesowe numer jeden


Explanation:
ale tylko się domyślam

Andrzej Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 8466

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
zarzut numer 1


Explanation:
'count' to w języku prawniczym zarzut
[Oxford-PWN

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Też o tym myślałam, ale nie ma żadnych dalszych, więc dlaczego 1? Niemniej b. dziękuję za pomoc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
10 mins

agree  Ivona McCormick
18 mins

agree  Magda Dziadosz
3 hrs