KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

increments

Polish translation: rosnąca co Z USD

15:37 Jan 29, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: increments
The amount requested subject to a minimum of X USD and a maximum of Y USD in Z USD increments.
chodzi o sumę ubezpieczenia
kterelak
Poland
Polish translation:rosnąca co Z USD
Explanation:
propozycja: kwota od X do Y USD, rosnąca co Z USD
chodzi o to, że jeśli np. X=10 USD, Y=20 USD, a Z=3 USD, to możliwe kwoty to 10, 13, 16, 19, 20 USD (i nawiązując do odp. AdamZ nie są to wieloktrotności 3)
Selected response from:

Grzegorz Harbaszewski
Luxembourg
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rosnąca co Z USD
Grzegorz Harbaszewski
4kwoty przyrostu (w wysokosci...)
Jacek Krankowski
3wielokrotność
Adam Zakrzewski
3podwyżka
Roman Palewicz


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kwoty przyrostu (w wysokosci...)


Explanation:
propozycja, por.:

opłata za podwyższenie debetu na ROR - od kwoty przyrostu debetu. 1% ale
nie mniej niż 5 PLN. www.skokpiast.pl/oplaty.html

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wielokrotność


Explanation:
kwota od X USD do Y USD będąca wielokrotnością Z USD

Adam Zakrzewski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 912

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podwyżka


Explanation:
Wg słownika Oxford/PWN

Roman Palewicz
Poland
PRO pts in pair: 298

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rosnąca co Z USD


Explanation:
propozycja: kwota od X do Y USD, rosnąca co Z USD
chodzi o to, że jeśli np. X=10 USD, Y=20 USD, a Z=3 USD, to możliwe kwoty to 10, 13, 16, 19, 20 USD (i nawiązując do odp. AdamZ nie są to wieloktrotności 3)

Grzegorz Harbaszewski
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 16
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
1 hr