KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

execution documents

Polish translation: dokumenty wykonawcze


13:16 Nov 5, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: execution documents
the file contains a part of execution documents resulting from your request ...
katerina
Polish translation:dokumenty wykonawcze
Explanation:
b) dokumenty wykonawcze, stanowiące potwierdzenie powstania
operacji gospodarczej podlegającej ewidencji księgowej. ...
www.frr.com.pl/monitor/karwowski1.html
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1egzemplarze do podpisupidzej
3dokumentacja transakcji
GingerR
3dokumenty wykonawcze
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dokumenty wykonawcze


Explanation:
b) dokumenty wykonawcze, stanowiące potwierdzenie powstania
operacji gospodarczej podlegającej ewidencji księgowej. ...
www.frr.com.pl/monitor/karwowski1.html

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Magda Dziadosz: to byłyby 'EXECUTIVE documents'
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
egzemplarze do podpisu


Explanation:
albo podpisane, oryginały - w odróżnieniu od wersji roboczych, kopii archiwalnych itp

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR: racja, "execution"
43 mins

neutral  bartek: ten neutral to na rybkę. Pidzeju mam te execution documents w żywym dokumencie US. To u nich jest jednak "wykonawcze" :(
1792 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dokumentacja transakcji


Explanation:

jeszcze jedna, bardzo ogolna propozycja przy braku szerszego kontekstu


GingerR
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 515