KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

annual declaration of interest

Polish translation: deklaracja posiadanych korzyści


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:declaration of interest
Polish translation:deklaracja posiadanych korzyści
Entered by: chris1000

12:18 Dec 8, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: annual declaration of interest
czy to jest jakies zeznanie podatkowe albo cos?
chris1000
Poland
deklaracja posiadanych udziałów/akcji
Explanation:
też możliwe, zależnie od kontekstu

Ponadto, w przypadku różnych organizacji występuje jako "deklaracja woli współpracy/zaangażowania", a więc znów kłania się kontekst
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1deklaracja posiadanych udziałów/akcji
Andrzej Lejman
3deklaracja, czy jest się stroną zainteresowaną w sprawiejamajka
3potwierdzenie prawa własności
lim0nka


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
potwierdzenie prawa własności


Explanation:
doroczne potwierdzenie prawa własności
tak mi wychodzi z definicji

Declaration of interest
A declaration by a court that a person has an entitlement to property or to a share in property.


    Reference: http://elo.legalaid.qld.gov.au/asp/glossary/glossary.asp?gWo...
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
deklaracja posiadanych udziałów/akcji


Explanation:
też możliwe, zależnie od kontekstu

Ponadto, w przypadku różnych organizacji występuje jako "deklaracja woli współpracy/zaangażowania", a więc znów kłania się kontekst

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Raczynski: oczywiście, że tak
3 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
deklaracja, czy jest się stroną zainteresowaną w sprawie


Explanation:
zdeklarowanie czy posiada się jakieś korzyści materialne lub niematerialne np. podczas głosowania jakiejś komisji na temat danej sprawy (mozna byc dla tej 1 sprawy odsunietym od glosowania ze wzgledu na korzysci wlasne)


i tak pewnie mnie limonka zaraz okrzyczy...

jamajka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 106

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  lim0nka: dlaczego mam Cię okrzyczeć? ja naprawdę nie jestem taka wojownicza :) a co do odpowiedzi... bez kontekstu możemy zgadywać w nieskończoność i każdy będzie miał rację ;)
2 hrs