KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

Policy Handbook

Polish translation: Zasady Postępowania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Policy Handbook
Polish translation:Zasady Postępowania
Entered by: chris1000

14:42 Dec 9, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Policy Handbook
.
chris1000
Poland
instrukcja/zasady postepowania
Explanation:
policy handbook moze to byc instrukcja lub zasady postepowania, albo inna publikacja zawierajaca wytyczne; wszystko zalezy od kontekstu, ktorego brak w zadanym pytaniu :(
Selected response from:

Pawel Bartoszewicz
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2instrukcja/zasady postepowania
Pawel Bartoszewicz
2informator/poradnik ubezpieczeniowyjamajka


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
informator/poradnik ubezpieczeniowy


Explanation:
?
jaki kontekst?

jamajka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 106

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
instrukcja/zasady postepowania


Explanation:
policy handbook moze to byc instrukcja lub zasady postepowania, albo inna publikacja zawierajaca wytyczne; wszystko zalezy od kontekstu, ktorego brak w zadanym pytaniu :(

Pawel Bartoszewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 608

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Pilecka: to może też być Księga Procedur, w zależności od kontekstu
10 mins

agree  *eva*: zgadzam się z Moniką: Księga Procedur :o)
3 hrs