KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

associate member

Polish translation: członek stowarzyszony


11:13 Dec 10, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: associate member
jak to trafnie przetlumaczyc przy takim zdaniu:
FOR FPA seeking to become members of IPPF as Associate Members ..
chris1000
Poland
Polish translation:członek stowarzyszony
Explanation:
zwykle ma możliwość brania udziału w pracach, obradach etc., ale nie może glosować i byc wybierany do władz
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3członek stowarzyszony
Andrzej Lejman
4 +2członkowie związanijamajka
5członek sympatyk
Maciej Andrzejczak


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
członkowie związani


Explanation:
?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-10 11:15:32 (GMT)
--------------------------------------------------

członkowie stowarzyszeni

jamajka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 106

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Pilecka: stowarzyszeni
7 mins
  -> :)

agree  bartek: Stowarzeszony
12 mins
  -> :)

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
członek stowarzyszony


Explanation:
zwykle ma możliwość brania udziału w pracach, obradach etc., ale nie może glosować i byc wybierany do władz

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka
7 mins

agree  Anna Bittner
16 mins

agree  Romuald Pawlikowski
23 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
członek sympatyk


Explanation:
w organizacji

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2003-12-10 11:24:33 GMT)
--------------------------------------------------

lub w strukturach np ciała akademickiego - członek korespondent

ewentualnie członek nadzwyczajny

generalnie \'członek o niepełnym statusie członkostwa\'

odpowiedź głowna za Słownikiem Oxford PWN Eng>PL

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4029

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: oj, to chyba jeszcze inna kategoria - supporting member
1 min
  -> to byłby wtedy 'członek wspierający'...