KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

petrol certificates

Polish translation: atesty (certyfikaty) naftowe


12:30 Dec 10, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: petrol certificates
they hold petrol certificates (dot. umowy z Shell)
Lidia Lewandowska-Nayar
Poland
Polish translation:atesty (certyfikaty) naftowe
Explanation:
ang. 'certificate' to po polsku zarówno certyfikat, jak i atest lub świadectwo. Bez kontekstu trudno rozstrzygnąć o jaki rodzaj dokumentu chodzi.

Mogą to być np. atesty higieniczne na wyroby z ropy naftowej, certyfikaty akredytacji w zakresie analiz ropy naftowej i jej pochodnych, czy świadectwa dopuszczenia do obrotu produktów z ropy naftowej.
Selected response from:

leff
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3atesty (certyfikaty) naftowe
leff
3certyfikaty (...) ropy naftowej
bartek


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
certyfikaty (...) ropy naftowej


Explanation:
w sieci coś takiego nie istnieje. Dałam (...), gdyż może coś bliższego wyniknie Ci z tekstu. Może to być "handel", "jakości" itp

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
atesty (certyfikaty) naftowe


Explanation:
ang. 'certificate' to po polsku zarówno certyfikat, jak i atest lub świadectwo. Bez kontekstu trudno rozstrzygnąć o jaki rodzaj dokumentu chodzi.

Mogą to być np. atesty higieniczne na wyroby z ropy naftowej, certyfikaty akredytacji w zakresie analiz ropy naftowej i jej pochodnych, czy świadectwa dopuszczenia do obrotu produktów z ropy naftowej.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240