KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

board of auditors

Polish translation: komisja rewizyjna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:board of auditors
Polish translation:komisja rewizyjna
Entered by: Maciej Andrzejczak

12:27 Dec 13, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: board of auditors
organ w spółce akcyjnej
Maciej Andrzejczak
Poland
Komisja Rewizyjna
Explanation:
... Art. 177. 1. Komisja rewizyjna kontroluje działalność spółki wodnej.
2. Komisja rewizyjna jest obowiązana do przeprowadzenia ...
www.ing.uni.wroc.pl/~robdud/Home_Page/menu/material_pliki/ prawo/polskie_pliki/woda/woda_d7r2.htm

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2003-12-13 12:32:47 GMT)
--------------------------------------------------

... Zarządu, Zakłady Chemiczne POLICE SA. Komisja Rewizyjna (Internal
Board of Auditors): Janusz Gramza - Prezes Zarządu, Zakłady ...
www.pipc.org.pl/sklad_p.htm
Selected response from:

bartek
Grading comment
OK!
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Komisja Rewizyjna
bartek
4 +1Komisja audytorow?
Yuri Smirnov


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Komisja audytorow?


Explanation:
... Rada Ministrow zajmowa?a sie wnioskiem o zmiane postanowienia pre- zydenta o uz ... firmy
z uwagi na to, ze by? cz?onkiem Komisji Audytorow europejskiej filii ...
www.elamco.strayduck.com/Monitor February 10.pdf

Yuri Smirnov
Native speaker of: Native in BelarusianBelarusian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Janina Nowrot
7 hrs
  -> Dzieki

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Komisja Rewizyjna


Explanation:
... Art. 177. 1. Komisja rewizyjna kontroluje działalność spółki wodnej.
2. Komisja rewizyjna jest obowiązana do przeprowadzenia ...
www.ing.uni.wroc.pl/~robdud/Home_Page/menu/material_pliki/ prawo/polskie_pliki/woda/woda_d7r2.htm

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2003-12-13 12:32:47 GMT)
--------------------------------------------------

... Zarządu, Zakłady Chemiczne POLICE SA. Komisja Rewizyjna (Internal
Board of Auditors): Janusz Gramza - Prezes Zarządu, Zakłady ...
www.pipc.org.pl/sklad_p.htm

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
OK!
MA

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  joannap
2 hrs
  -> Done :-)

agree  GingerR
10 hrs
  -> Dzięki :-)

agree  kterelak
19 hrs
  -> Dzięki :-)

agree  krzyna
1 day 6 hrs
  -> Dzięki :-)