KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

account executive

Polish translation: account executive


11:41 Dec 16, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: account executive
:
chris1000
Poland
Polish translation:account executive
Explanation:
Niestety, po prostu tak:

ACCOUNT EXECUTIVE

Nazwa pozycji lub stanowiska pracownika agencji reklamowej, do obowiązków którego należą kontakty z klientami, jest on odpowiedzialny za prawidłową i terminową obsługę i realizację kampanii lub danego zlecenia

Opiekun klienta?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-16 11:46:40 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ale czy to może dziwić w kraju, w którym główny internetowy serwis pracy nazywa się \"jobs.pl\"?
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Menedżer ds. klientów
bartek
4account executive
Andrzej Lejman


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
account executive


Explanation:
Niestety, po prostu tak:

ACCOUNT EXECUTIVE

Nazwa pozycji lub stanowiska pracownika agencji reklamowej, do obowiązków którego należą kontakty z klientami, jest on odpowiedzialny za prawidłową i terminową obsługę i realizację kampanii lub danego zlecenia

Opiekun klienta?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-16 11:46:40 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ale czy to może dziwić w kraju, w którym główny internetowy serwis pracy nazywa się \"jobs.pl\"?

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Menedżer ds. klientów


Explanation:
Menedżer ds. klientów - account manager, account executive


– menedżer ds. rozliczeń, wykonawca; w agencji reklamowej osoba odpowiedzialna za całokształt kontaktów handlowych z klientami lub grupą klientów. Stanowiskiem wyższym jest key account manager - menedżer obsługujący podstawowych klientów.
[Red.]


--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2003-12-16 11:48:35 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Gdzie się tak śpieszysz?


    Reference: http://www.placet.com.pl/haslo.asp?id=2690
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR: agree i jeszcze raz agree
48 mins
  -> I wpiszę sobie do glosariusza, bo to jakiś bezsens z tą terminologią

agree  lim0nka: w niektórych firmach 'opiekun klienta'
5 hrs