KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

MSP:lg

Polish translation: skróty


14:30 Dec 19, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: MSP:lg
skroty pod listem: MSG: lg, encls (zalaczniki jak mniemam) oraz cc: Jane Austin i adres (powiedzmy)
Julcia
Polish translation:skróty
Explanation:
CC - carbon copy = kopia dla
LG - language, large, low-grade
MSP - Member of the Scottish Parliament Michigan State Police
i wiele innych możliwości

zajrzyj na stronę www.acronymfinder.com (linki poniżej,
może coś dopasujesz

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 31 mins (2003-12-19 16:01:58 GMT)
--------------------------------------------------

Member of the Scottish Parliament
Michigan State Police

miał być przecinek, bo to dwie różne rzeczy ;)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 59 mins (2003-12-19 16:29:26 GMT)
--------------------------------------------------

CC Common Criteria
MSP Message Security Protocol

http://www.cse-cst.gc.ca/en/knowledge_centre/glossary.html
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
dzięki, coś niecos sobie dopasowałam, choć z MSP jest największy problem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1skróty
lim0nka
4A nie Jane Austen?warsaw_guy
4MSG=message, lg=language; lovely greetings
Monika Pilecka


Discussion entries: 2





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
MSG=message, lg=language; lovely greetings


Explanation:
lg pojawia się w wielu miejscach, nawet jako loading gun w kontekscie gier komp.

poprosze kontekst :-)


    Reference: http://www.geocities.com/bestoflinks2001/chat.html
Monika Pilecka
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 155

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
A nie Jane Austen?


Explanation:
Jeżeli chodzi o pisarkę, to na pewno musi to byc Jane Austen.

To tak by the way... ;)

warsaw_guy
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 84

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
msp:lg
skróty


Explanation:
CC - carbon copy = kopia dla
LG - language, large, low-grade
MSP - Member of the Scottish Parliament Michigan State Police
i wiele innych możliwości

zajrzyj na stronę www.acronymfinder.com (linki poniżej,
może coś dopasujesz

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 31 mins (2003-12-19 16:01:58 GMT)
--------------------------------------------------

Member of the Scottish Parliament
Michigan State Police

miał być przecinek, bo to dwie różne rzeczy ;)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 59 mins (2003-12-19 16:29:26 GMT)
--------------------------------------------------

CC Common Criteria
MSP Message Security Protocol

http://www.cse-cst.gc.ca/en/knowledge_centre/glossary.html


    Reference: http://www.acronymfinder.com/af-query.asp?String=exact&Acron...
    Reference: http://www.acronymfinder.com/af-query.asp?String=exact&Acron...
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
dzięki, coś niecos sobie dopasowałam, choć z MSP jest największy problem.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Member of the Scottish Parliament - dobre :-), ale to w końcu rozdzielnik
4 mins