KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

legislative advertising

Polish translation: obwieszczenia


13:44 Dec 26, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents / Elections
English term or phrase: legislative advertising
Informacje o lokalnych wyborach w Australii.

The Electoral Commission... is responsible for all operational aspects of the Election, including legislative advertising, the location and management of polling booths, appointment of returning officers and the collation, publication and reporting of election results.
Piotr Turski
Poland
Polish translation:obwieszczenia
Explanation:
moze o to chodzi?

domyslam sie, ze chodzi o to gdzie sa lokale wyborcze, kto ma prawo glosowac, gdzie beda lokale wyborcze i jakie sa okregi wyborcze.

inna propozycja to

ogloszenia informacyjne dotyczace wyborow


--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-26 21:59:11 (GMT)
--------------------------------------------------

o wlasnie, jak podpowiada bartek, jeszcze kampania informacyjna

dzieki :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-28 21:21:33 (GMT)
--------------------------------------------------

po przejrzeniu \"sznurka\" podanego przez Gregora zaczelam sie zastanawiac czy nie chodzi tu o kampanie wyborcza poszczegolnych partii (promowanie pewnych idei, pogladow, rozwiazan prawnych) , ale dlaczego mialyby sie tym zajmowac komisje wyborcze, nie wiem....
dlatego, moze nieslusznie, pozostaje przy swojej wersji :-)
Selected response from:

GingerR
Grading comment
Dziekuje. Kampania informacyjna podoba mi sie najbardziej.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4obwieszczenia
GingerR
4 -1kampania prawna
Gregor


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
obwieszczenia


Explanation:
moze o to chodzi?

domyslam sie, ze chodzi o to gdzie sa lokale wyborcze, kto ma prawo glosowac, gdzie beda lokale wyborcze i jakie sa okregi wyborcze.

inna propozycja to

ogloszenia informacyjne dotyczace wyborow


--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-26 21:59:11 (GMT)
--------------------------------------------------

o wlasnie, jak podpowiada bartek, jeszcze kampania informacyjna

dzieki :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-28 21:21:33 (GMT)
--------------------------------------------------

po przejrzeniu \"sznurka\" podanego przez Gregora zaczelam sie zastanawiac czy nie chodzi tu o kampanie wyborcza poszczegolnych partii (promowanie pewnych idei, pogladow, rozwiazan prawnych) , ale dlaczego mialyby sie tym zajmowac komisje wyborcze, nie wiem....
dlatego, moze nieslusznie, pozostaje przy swojej wersji :-)


GingerR
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 515
Grading comment
Dziekuje. Kampania informacyjna podoba mi sie najbardziej.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: kampania / akcja informacyjna :-)
5 hrs
  -> dzieki

agree  Maciej Andrzejczak
7 hrs
  -> dziekuje

agree  lim0nka
1 day 7 hrs
  -> senkju ;-)

agree  xxxabargiel
3 days 21 hrs
  -> thx

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
kampania prawna


Explanation:
zobacz link


    Reference: http://www.ethics.state.tx.us/pamphlet/leg-adv.htm
Gregor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 347

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bartek: wszystko się zgadza, ale raczej nie w tym kontekście. Wybory mają niewiele wspólnego z "przepychaniem" nowej ustawy, np. :-)
4 hrs

disagree  Maciej Andrzejczak: nie ten kontekst...
7 hrs
  -> Nie mówie, że jest to dosłownie "kampania prawna" ale może coś tym rodzaju, a jeśli uważasz że to znaczy "obwieszczenia" to moje gratulacje.

neutral  anglista: link jest doskonały - ale do innego kontekstu
19 hrs