KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

National Asylum Support Service

Polish translation: Krajowa Służba Pomocy Uchodźcom

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:National Asylum Support Service
Polish translation:Krajowa Służba Pomocy Uchodźcom
Entered by: lim0nka

20:51 Jan 8, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: National Asylum Support Service
The Immigration and Asylum Act established a centrally administered asylum support scheme- the National Asylum Support Service (NASS).
Andrew
Krajowa Służba Pomocy Uchodźcom
Explanation:
Jeśli jesteś bezdzietną osobą dorosłą, a Twój wniosek o azyl został odrzucony i nie przysługują Ci już żadne prawa do odwołania, prawdopodobnie pomoc, jaką otrzymywałeś ze strony Krajowej Służby Pomocy Uchodźcom (NASS – National Asylum Support Service), zostanie wstrzymana. Jeśli Ministerstwo Spraw Wewnętrznych (Home Office) nie może odesłać Cię natychmiast, może okazać się, że będziesz pozbawiony noclegu i pomocy finansowej.
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Krajowa Służba Pomocy Uchodźcom
lim0nka
5Krajowa Służba Pomocy uchodźcom
bartek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
national asylum support service
Krajowa Służba Pomocy uchodźcom


Explanation:
Krajowej Służby Pomocy
Uchodźcom (NASS ? National Asylum Support Service), zostanie wstrzymana. ...


    www.refugeecouncil.org.uk/downloads/info_for_clients/ hard_cases/polish.pdf
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  magdat: ostatnio miałam przyjemnosć tluamczyc dla nich i nazywali sie państwowa organizacja pomocy azylantom
6 days

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
national asylum support service
Krajowa Służba Pomocy Uchodźcom


Explanation:
Jeśli jesteś bezdzietną osobą dorosłą, a Twój wniosek o azyl został odrzucony i nie przysługują Ci już żadne prawa do odwołania, prawdopodobnie pomoc, jaką otrzymywałeś ze strony Krajowej Służby Pomocy Uchodźcom (NASS – National Asylum Support Service), zostanie wstrzymana. Jeśli Ministerstwo Spraw Wewnętrznych (Home Office) nie może odesłać Cię natychmiast, może okazać się, że będziesz pozbawiony noclegu i pomocy finansowej.


    www.refugeecouncil.org.uk/downloads/info_for_clients/ hard_cases/polish.pdf
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  magdat: tak jak wyzej, tak jest lepiej, ale spotkałam sie z nazwa proponowana powyzej, pewnie ktos im tam przetlumaczyc i tak zyczyli sobie uzywac
6 days