KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

the lesser of transaction fee

Polish translation: równą A lub B, zależnie od tego która z tych kwot jest niższa


11:12 Jan 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: the lesser of transaction fee
The party shall have the right to be paid a transaction fee equal to the lesser of the Transaction Fee then in effect between both parties
Ivona_3
Polish translation:równą A lub B, zależnie od tego która z tych kwot jest niższa
Explanation:
PJ
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
Dziękuję.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2równą A lub B, zależnie od tego która z tych kwot jest niższapidzej
4 +1mniejsza część opłaty transakcyjnej
Maciej Andrzejczak


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
równą A lub B, zależnie od tego która z tych kwot jest niższa


Explanation:
PJ


pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kingusia: równą niższej z opłat transakcyjnych aktualnie obowiązujących między stronami
13 mins

agree  GingerR
6 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
the lesser of transaction fee
mniejsza część opłaty transakcyjnej


Explanation:
jeśli np. opłata nie jest płacona w różnych częsciach

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: zmylił Cię obcięty kontekst jak sądzę
2 mins

agree  Pawel Bartoszewicz: zgadzam sie z pidzejem
11 mins

neutral  Kicia: a czy transaction fee można tłumaczyć jako prowizja od transakcji
8 hrs