KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

signing fee

Polish translation: oplata od podpisania umowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:signing fee
Polish translation:oplata od podpisania umowy

02:06 Oct 3, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: signing fee
zwiazane z koncesjami
zuza
oplata od podpisania umowy/za podpisanie umowy
Explanation:
(w Polsce nie jest to zjawisko oczywiste)

JK
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4OR wpisowe OR oplata koncesyjnaponar
4oplata od podpisania umowy/za podpisanie umowyJacek Krankowski


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oplata od podpisania umowy/za podpisanie umowy


Explanation:
(w Polsce nie jest to zjawisko oczywiste)

JK


    Konsultacja z prawnikiem
Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
OR wpisowe OR oplata koncesyjna


Explanation:
depending on your context:
OR wpisowe OR oplata koncesyjna

"Mimo, że każdy wstępujący do spółdzielni musi wnieść ogromny udział własny - samochód, najczęściej nowy, taksometr, radio, wpisowe ("dodatki" to ok. 10 tys. złotych) - to i tak czekają go same problemy. Samorządowe władze miasta wiedzą, że kierowcy są skłóceni, że trwa pomiędzy nimi ostra konkurencja. Dlatego poczynają tak, jakby chcieli igrzysk, w których taksówkarze skoczą sobie do gardła. Po co na przykład aż tyle koncesji, ..."
http://www.polska.lex.pl/prasa/Elcka-Gazeta_tygodniowa/nowa7...


ponar
PRO pts in pair: 695