KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

Taxes on Lesee's tangible personal property will be excluded ...

Polish translation: Majątek rzeczowy najemcy nie podlega opodatkowaniu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Taxes on Lesee's tangible personal property will be excluded ...
Polish translation:Majątek rzeczowy najemcy nie podlega opodatkowaniu
Entered by: Lucja Biel, Ph.D.

09:23 Oct 10, 2001
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Taxes on Lesee's tangible personal property will be excluded ...
Lease agreement. I know what this sentence means but don't know how to say it nicely in Polish. "Tangible personal property" in this context is an antenna owned by a company.
Izand
Majątek rzeczowy najemcy nie podlega opodatkowaniu
Explanation:
tangible personal property = majatek rzeczowy lub rzeczowy majatek osobisty

Lessee - najemca, dzierzawca, leasingobiorca (w zaleznosci od rodzaju umowy)

Since there is not much context there are several possibilities:

"Majątek rzeczowy najemcy nie będzie opodatkowany"
"Majątek rzeczowy najemcy nie podlega opodatkowaniu"
"Niniejszym wyklucza sie opodatkowanie majatku rzeczowego najemcy"
" ... nie dotyczy podatku od majątku rzeczowego najemcy"
Selected response from:

Lucja Biel, Ph.D.
Poland
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4opodatkowanie majątku rzeczowego najemcy zostanie wyłączone...
Magda Dziadosz
4Majątek rzeczowy najemcy nie podlega opodatkowaniu
Lucja Biel, Ph.D.


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Majątek rzeczowy najemcy nie podlega opodatkowaniu


Explanation:
tangible personal property = majatek rzeczowy lub rzeczowy majatek osobisty

Lessee - najemca, dzierzawca, leasingobiorca (w zaleznosci od rodzaju umowy)

Since there is not much context there are several possibilities:

"Majątek rzeczowy najemcy nie będzie opodatkowany"
"Majątek rzeczowy najemcy nie podlega opodatkowaniu"
"Niniejszym wyklucza sie opodatkowanie majatku rzeczowego najemcy"
" ... nie dotyczy podatku od majątku rzeczowego najemcy"


Lucja Biel, Ph.D.
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 40
Grading comment
Thank you.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opodatkowanie majątku rzeczowego najemcy zostanie wyłączone...


Explanation:
"tangible assets" - to aktywa materialne, w tym kontekście raczej majątek rzeczowy.
"excluded" - zależy od dalszego kontekstu: "zostanie wyłączone", lub "opodatkowanie nie obejmie majątku rzeczowego najemcy" lub "nie uwzględni się opodatkowania..."

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1545