KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

executive recruiting services

Polish translation: uslugi rekrutacji pracownikow na kierownicze stanowiska


01:09 Oct 11, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: executive recruiting services
chodzi o poszukiwanie pracownikow do dzialu finansowego
zuza
Polish translation:uslugi rekrutacji pracownikow na kierownicze stanowiska
Explanation:
JK
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5uslugi rekrutacji pracownikow na kierownicze stanowiskaJacek Krankowski
4usługi rekrutacyjne członków zarząduadwersarz


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
uslugi rekrutacji pracownikow na kierownicze stanowiska


Explanation:
JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

3 days 19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
usługi rekrutacyjne członków zarządu


Explanation:
services = usługi
recruting = rekrutacja
executive = członek zarządu

then kind of put it all together

adwersarz
United States