KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

multi-jurisdictional

Polish translation: (grupa robocza) reprezentujaca różne jurysdykcje/panstwa OR:... wladze roznego szczebla


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:multi-jurisdictional
Polish translation:(grupa robocza) reprezentujaca różne jurysdykcje/panstwa OR:... wladze roznego szczebla
Entered by: Jacek Krankowski

04:09 Oct 18, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: multi-jurisdictional
a multi-jurisdictional task group
agnieszka
grupa robocza reprezentujaca różne jurysdykcje/panstwa OR:... wladze roznego szczebla
Explanation:
jurysdykcja = wlaciwosc sądów = zakres kompetencji sądów, jednak po angielsku najczesciej w znaczeniu geograficznym slowo to funkcjonuje zamiennie z "panstwem" (=the territory of a legal authoriy), albo oznacza "wladze" niekoniecznie sądowe:

PDF] www.fema.gov/library/appi.pdf
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as Text
... These exercises are frequently multi- jurisdictional (ie, multiple States and with
Canada), and can include Federal, Regional, State, and local governments.


Regional comprehensive plan: A multi-jurisdictional
(ie, villages, cities, townships, and counties) development ...
www.msue.msu.edu/imp/modtd/33840311.html

Najmniej prawdopodobne byloby tlumaczenie "reprezentujaca sady o roznej wlasciwosci".

JK
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kompleksowe zadanie wielu jurysdykcjiKrystina Wisniowska
4grupa robocza reprezentujaca różne jurysdykcje/panstwa OR:... wladze roznego szczeblaJacek Krankowski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
grupa robocza reprezentujaca różne jurysdykcje/panstwa OR:... wladze roznego szczebla


Explanation:
jurysdykcja = wlaciwosc sądów = zakres kompetencji sądów, jednak po angielsku najczesciej w znaczeniu geograficznym slowo to funkcjonuje zamiennie z "panstwem" (=the territory of a legal authoriy), albo oznacza "wladze" niekoniecznie sądowe:

PDF] www.fema.gov/library/appi.pdf
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as Text
... These exercises are frequently multi- jurisdictional (ie, multiple States and with
Canada), and can include Federal, Regional, State, and local governments.


Regional comprehensive plan: A multi-jurisdictional
(ie, villages, cities, townships, and counties) development ...
www.msue.msu.edu/imp/modtd/33840311.html

Najmniej prawdopodobne byloby tlumaczenie "reprezentujaca sady o roznej wlasciwosci".

JK


Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kompleksowe zadanie wielu jurysdykcji


Explanation:
self=explanatory

Krystina Wisniowska
United States
PRO pts in pair: 13