KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

Canadian Charter of Rights and Freedoms

Polish translation: Kanadyjska Karta Praw i Wolnosci


17:29 Oct 18, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Canadian Charter of Rights and Freedoms
nazwa dokumentu prawnego
Lota
United States
Polish translation:Kanadyjska Karta Praw i Wolnosci
Explanation:
Kanadyjska Karta Praw i Wolnosci

Also, I came across: Kanadyjska Karta Praw i Swobod

Charter of Rights and Freedoms=
Karta Praw i Wolnosci

"... Aktu Konstytucyjnego zawieraj?cego m.in. Kart? Praw i Wolno?ci (Charter of Rights and Freedoms) obywateli Kanady. Mimo wielu trudno?ci, konfliktów i oporu ..."
gazeta.sgh.waw.pl/99/t1.htm

"...wobec nowej konstytucji z 1982 r., która osłabiała parlament i upodabniała Kanadę do USA, wyposażając konstytucję w Kartę Praw i Wolności*), która może zostać zmieniona lub zaaprobowana przez sąd - co odbiega od brytyjskiej i kanadyjskiej tradycji suwerennego parlamentu."
www.zb.eco.pl/zb/151/nowoczes.htm
Selected response from:

ponar
Grading comment
Thank you. Kanadyjska Karta Praw i Swobod wydaje sie byc tym wlasnie dokumentem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Kanadyjska Karta Praw i Wolno¶ci
Hanna Burdon
4Kanadyjska Karta Praw i Wolnosciponar


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Kanadyjska Karta Praw i Wolno¶ci


Explanation:
"...oraz po trzecie, uzgodnienie ostatecznej tre¶ci i sposobu uchwalenia Aktu Konstytucyjnego zawieraj±cego m.in. Kartę Praw i Wolno¶ci (Charter of Rights and Freedoms) obywateli Kanady."



    Reference: http://gazeta.sgh.waw.pl/99/t1.htm
Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kanadyjska Karta Praw i Wolnosci


Explanation:
Kanadyjska Karta Praw i Wolnosci

Also, I came across: Kanadyjska Karta Praw i Swobod

Charter of Rights and Freedoms=
Karta Praw i Wolnosci

"... Aktu Konstytucyjnego zawieraj?cego m.in. Kart? Praw i Wolno?ci (Charter of Rights and Freedoms) obywateli Kanady. Mimo wielu trudno?ci, konfliktów i oporu ..."
gazeta.sgh.waw.pl/99/t1.htm

"...wobec nowej konstytucji z 1982 r., która osłabiała parlament i upodabniała Kanadę do USA, wyposażając konstytucję w Kartę Praw i Wolności*), która może zostać zmieniona lub zaaprobowana przez sąd - co odbiega od brytyjskiej i kanadyjskiej tradycji suwerennego parlamentu."
www.zb.eco.pl/zb/151/nowoczes.htm

ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Thank you. Kanadyjska Karta Praw i Swobod wydaje sie byc tym wlasnie dokumentem.