KudoZ home » English to Polish » Law: Patents, Trademarks, Copyright

attorney docket number

Polish translation: numer identyfikacyjny zgłoszenia naniesiony przez Zgłaszającego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:attorney docket number
Polish translation:numer identyfikacyjny zgłoszenia naniesiony przez Zgłaszającego
Entered by: Magda Ant

23:48 Nov 11, 2013
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Law: Patents, Trademarks, Copyright
English term or phrase: attorney docket number
The attorney docket number is the internal docket number of the law firm/patent attorney/client preparing the patent application. For example, law firms typically maintain attorney docket numbers to internally identify and distinguish between cases.
Magda Ant
Poland
numer identyfikacyjny zgłoszenia naniesiony przez Zgłaszającego
Explanation:
Ewentualnie:
numer identyfikacyjny zgłoszenia naniesiony przez Zgłaszającego i/lub Pełnomocnika

Z kontekstu wynika, że jest to szczególne zastosowanie "docket number" (DN), a więc trzeba to nazwać - szczególnie.

Kontekst dotyczy symboliki klasyfikowania spraw związanych ze zgłaszaniem przed Urzędem Patentowym USA (USPTO).
Nie jest to sygnatura w rejestrze sądowym, bo na tym etapie tworzenia symbolu (tej sygnatury/numeru) - nie ma jeszcze mowy o jakimś postępowaniu sądowym.
Poza tym - DN może być nadany i wniesiony zarówno przez pełnomocnika (np. rzecznika patentowego) w postępowaniu przed USPTO, jak i - samego zgłaszającego (bez pośrednictwa pełnomocnika), więc - trudno tu mówić o stricte zdefiniowanej sygnaturze.
DN - nie mieści się w katalogu terminologicznym USPTO, a więc należy do nomenklatury poza-proceduralnej w kontekście zgłoszeń patentowych (patent applications).

Uszyte tu terminy: zgłoszenie oraz zgłaszający, a także - Pełnomocnik - są bardzo dobrze identyfikowane przez fachowców w dziedzinie.
Można też - uzupełnić krótkim wyjaśnieniem.

IMO - zaproponowana tu interpretacja "docket number" -- oddaje znaczenie - zgodnie z podanym przez Askerkę - kontekstem.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2013-11-12 07:48:04 GMT)
--------------------------------------------------

:)) -- tam powyżej "Uszyte" ... nawet ładnie brzmi :), ale - miało być "Użyte" :)

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2013-11-12 08:02:16 GMT)
--------------------------------------------------

Zapomniałbym :) ... przemożne Google:

http://www.uspto.gov/ebc/portal/infodocketnumber.htm

http://www.uspto.gov/main/faq/p225pair010.htm


--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2013-11-12 12:54:14 GMT)
--------------------------------------------------

Może warto dodać jeszcze, że DN w postępowaniu przed USPTO, jest elementem/kryterium elektronicznego systemu umożliwiającego dostęp (tylko za uwierzytelnieniem) do poufnych danych, związanych ze zgłoszeniem patentowym - zwłaszcza przed ujawnieniem/upublicznieniem zgłoszenia.
Selected response from:

xxxGeorge BuLah
Poland
Grading comment
bardzo dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sygnatura (numer) sprawy (w rejestrze sądowym, kancelarii adwoka<ckiej)Ryszard Rybicki
4numer identyfikacyjny zgłoszenia naniesiony przez ZgłaszającegoxxxGeorge BuLah
Summary of reference entries provided
DOCKET NUMBER - w tym konkretnym kontekściexxxGeorge BuLah

Discussion entries: 6





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sygnatura (numer) sprawy (w rejestrze sądowym, kancelarii adwoka<ckiej)


Explanation:
J w.

Ryszard Rybicki
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxGeorge BuLah: agree za interpretację symboliki klasyfikacyjnej, ale w tym konkretnym kontekście nie jest to sygnatura w rejestrze sądowym. Kontekst dotyczy stricte postępowania przed USPTO.
5 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
numer identyfikacyjny zgłoszenia naniesiony przez Zgłaszającego


Explanation:
Ewentualnie:
numer identyfikacyjny zgłoszenia naniesiony przez Zgłaszającego i/lub Pełnomocnika

Z kontekstu wynika, że jest to szczególne zastosowanie "docket number" (DN), a więc trzeba to nazwać - szczególnie.

Kontekst dotyczy symboliki klasyfikowania spraw związanych ze zgłaszaniem przed Urzędem Patentowym USA (USPTO).
Nie jest to sygnatura w rejestrze sądowym, bo na tym etapie tworzenia symbolu (tej sygnatury/numeru) - nie ma jeszcze mowy o jakimś postępowaniu sądowym.
Poza tym - DN może być nadany i wniesiony zarówno przez pełnomocnika (np. rzecznika patentowego) w postępowaniu przed USPTO, jak i - samego zgłaszającego (bez pośrednictwa pełnomocnika), więc - trudno tu mówić o stricte zdefiniowanej sygnaturze.
DN - nie mieści się w katalogu terminologicznym USPTO, a więc należy do nomenklatury poza-proceduralnej w kontekście zgłoszeń patentowych (patent applications).

Uszyte tu terminy: zgłoszenie oraz zgłaszający, a także - Pełnomocnik - są bardzo dobrze identyfikowane przez fachowców w dziedzinie.
Można też - uzupełnić krótkim wyjaśnieniem.

IMO - zaproponowana tu interpretacja "docket number" -- oddaje znaczenie - zgodnie z podanym przez Askerkę - kontekstem.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2013-11-12 07:48:04 GMT)
--------------------------------------------------

:)) -- tam powyżej "Uszyte" ... nawet ładnie brzmi :), ale - miało być "Użyte" :)

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2013-11-12 08:02:16 GMT)
--------------------------------------------------

Zapomniałbym :) ... przemożne Google:

http://www.uspto.gov/ebc/portal/infodocketnumber.htm

http://www.uspto.gov/main/faq/p225pair010.htm


--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2013-11-12 12:54:14 GMT)
--------------------------------------------------

Może warto dodać jeszcze, że DN w postępowaniu przed USPTO, jest elementem/kryterium elektronicznego systemu umożliwiającego dostęp (tylko za uwierzytelnieniem) do poufnych danych, związanych ze zgłoszeniem patentowym - zwłaszcza przed ujawnieniem/upublicznieniem zgłoszenia.

xxxGeorge BuLah
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 96
Grading comment
bardzo dziękuję za pomoc




Reference comments


6 hrs
Reference: DOCKET NUMBER - w tym konkretnym kontekście

Reference information:
http://www.uspto.gov/ebc/portal/infodocketnumber.htm

An Attorney Docket Number is a Reference text of up to 25 alphanumeric characters that is used to identify a patent application.
This number is not assigned by the USPTO and can be any combination of numbers and letters. Customers can enter complete or partial Attorney Docket Numbers to retrieve a list of applications. The system will perform a suffix wild card search when the user enters a partial Attorney Docket Number after selecting the "Start with" radio button option. This option requires entry of at least the first three characters of your Attorney Docket Numbers to be located. The user will also be able to add or modify Attorney Docket Numbers from the query results after clicking the Search button.


xxxGeorge BuLah
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 96