KudoZ home » English to Polish » Law: Taxation & Customs

tax underpaid

Polish translation: niedopłata podatku

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tax underpaid
Polish translation:niedopłata podatku
Entered by: Maciej Andrzejczak

20:02 Oct 28, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs / tax assessment
English term or phrase: tax underpaid
Oto fragemnt zawiadomoenia o wymiarze podatku :...interest surcharge on underpaid tax are both calculated'.czy to jesr to samo, co podatek 'niezaplacony'?
Miza
niedopłata podatku
Explanation:
Kiedy ubiegamy się o zwrot podatku (repayment of tax) za po¶rednictwem agenta
... niedopłata podatku - tax underpaid; nadpłata podatku - tax overpaid ...
londynek.net/zycielondynu/finanse/slowniczek_podatkowy - 27k

zapłacony ale w niewystarczaj±cej wysokosci
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
dziekuję obu panom ze zdjecia;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2niedopłata podatku
Maciej Andrzejczak
3zaplacony, ale w niewystarczajacej ilosci
mdarron


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zaplacony, ale w niewystarczajacej ilosci


Explanation:
. moze mi sie uda znalezc krotsze okreslenie

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2005-10-28 20:10:52 GMT)
--------------------------------------------------

niedostatecznie oplacony

mdarron
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
niedopłata podatku


Explanation:
Kiedy ubiegamy się o zwrot podatku (repayment of tax) za po¶rednictwem agenta
... niedopłata podatku - tax underpaid; nadpłata podatku - tax overpaid ...
londynek.net/zycielondynu/finanse/slowniczek_podatkowy - 27k

zapłacony ale w niewystarczaj±cej wysokosci

Maciej Andrzejczak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dziekuję obu panom ze zdjecia;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Burdon: Wydaje mi się, że w polskich PIT-ach figuruje wła¶nie "niedopłata".
4 hrs

agree  Ossetta
15 hrs