KudoZ home » English to Polish » Law: Taxation & Customs

summary of accounts

Polish translation: zestawienie kont/rachunków


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:summary of accounts
Polish translation:zestawienie kont/rachunków
Entered by: Kathy O

21:56 Nov 27, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
English term or phrase: summary of accounts
Z dokumentu wydanego przez Revenue Canada. Tytul
BUSINESS NUMBER SUMMARY OF ACCOUNTS
DZIEKUJE
Kathy O
Canada
zestawienie kont/rachunków
Explanation:
hth
Selected response from:

smok
Grading comment
To bylo wlasciwe. dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Podsumowanie konta
geopiet
3zestawienie kont/rachunkówsmok
2bilans zamknięcia
bajbus


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Podsumowanie konta


Explanation:
Podsumowanie konta/kont [telefonicznych?]

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zestawienie kont/rachunków


Explanation:
hth

smok
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
To bylo wlasciwe. dziekuje!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
bilans zamknięcia


Explanation:
Sł. term. ksiegowych

Może o to Ci chodzi ?

bajbus
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: No wlasnie caly w tym sek, ze jest to wyciag z Urzedu podatkowego, ze istnieje jakis tam biznes i nic wiecej nie ma oprocz nazwisk wlascicieli i ich adres