TRUST INCOME TAX AND INFORMATION RETURN

Polish translation: informacje dotyczace rozliczenia podatku spadkowego

English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Taxation & Customs
English term or phrase: TRUST INCOME TAX AND INFORMATION RETURN
Nazwa formularza wypełnionego przez sobę fizyczną mieszkającą w Kanadzie po uzyskaniu spadku na mocy testamentu. CHodzi głównie o słowo "TRUST", które pojawia się w kontekstach: "residence of trust", "name of trust", "type of trust: testamentary/inter vivos."
TRADO TRANSLATION AGENCY
Poland
Polish translation:informacje dotyczace rozliczenia podatku spadkowego
Explanation:
propozycja jesli to taki formularz http://www.cra-arc.gc.ca/E/pbg/tf/t3ret/t3ret-10e.pdf
Selected response from:

Agnieszka Gordon Ph.D.
Grading comment
Bardzo dziękuję.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3informacje dotyczace rozliczenia podatku spadkowego
Agnieszka Gordon Ph.D.
2uczestnik/beneficjent funduszu powierniczego
Iza Kryjom


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
trust income tax and information return
uczestnik/beneficjent funduszu powierniczego


Explanation:
Za Merriam Webster's Dictionary of Law-> trust - an entity resulting from the establishment of such a [trust] relationship

Proszę traktować moją odpowiedź raczej jako wskazówkę czy naprowadzenie na cel, nie jestem pewna co do polskiego terminu.

Iza Kryjom
United States
Specializes in field
Native speaker of: Polish
Notes to answerer
Asker: Dziękuję za podpowiedź. Problem w tym, że z kontekstu wynika, że TRUST odnosi się do majątku powierzonego a nie do osoby. Samo znaczenie TRUST jest dla nas jasne - chodzi bardziej o zgrabny polski odpowiednik..


1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trust income tax and information return
informacje dotyczace rozliczenia podatku spadkowego


Explanation:
propozycja jesli to taki formularz http://www.cra-arc.gc.ca/E/pbg/tf/t3ret/t3ret-10e.pdf

Agnieszka Gordon Ph.D.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Bardzo dziękuję.