KudoZ home » English to Polish » Linguistics

be about

Polish translation: W [firmie X] najważniejsz± rolę odgrywaj±...


17:57 May 20, 2005
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Linguistics
English term or phrase: be about
[nazwa firmy] is about the distributors who take the message of health to the world.
xxxnnowak
Polish translation:W [firmie X] najważniejsz± rolę odgrywaj±...
Explanation:
W [firmie X] najważniejsz± rolę odgrywaj±...
Sił± napędow± [firmy X] s±...
[Firma X] to...

jako¶ tak

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2005-05-20 18:31:43 GMT)
--------------------------------------------------

albo przekształcić całe zdanie, np.
dystrybutorzy z firmy X szerz±/propaguj± w ¶wiecie...
Selected response from:

Joanna Borowska
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2W [firmie X] najważniejsz± rolę odgrywaj±...Joanna Borowska
4istota / zasadza sie na / opiera sie naEnsor
3 +1największym atutem firmy X są
ZenonStyczyrz
4w firmie x najważniejsi s±...
dogandbone


Discussion entries: 3





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
w firmie x najważniejsi s±...


Explanation:
ci wła¶nie dystrybutorzy:)

dogandbone
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
W [firmie X] najważniejsz± rolę odgrywaj±...


Explanation:
W [firmie X] najważniejsz± rolę odgrywaj±...
Sił± napędow± [firmy X] s±...
[Firma X] to...

jako¶ tak

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2005-05-20 18:31:43 GMT)
--------------------------------------------------

albo przekształcić całe zdanie, np.
dystrybutorzy z firmy X szerz±/propaguj± w ¶wiecie...

Joanna Borowska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 63
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Slavianka
35 mins
  -> dzięki!

agree  mdarron
57 mins
  -> dzięki :o)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
największym atutem firmy X są


Explanation:
A ja w taki sposób

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Morientes
42 mins

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
istota / zasadza sie na / opiera sie na


Explanation:
Istota firmy sa dystrybutorzy
Firma ta opiera sie na dystrybutorach

Propo;

Ensor
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30