KudoZ home » English to Polish » Linguistics

get smart and lose the flab

Polish translation: zmądrzej i schudnij


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:get smart and lose the flab
Polish translation:zmądrzej i schudnij
Entered by: iwonka

21:08 Sep 16, 2011
English to Polish translations [PRO]
Linguistics
English term or phrase: get smart and lose the flab
Jak to ładnie ująć? czy chodzi o bycie modnym czy raczej mądrym?
iwonka
zmądrzej i schudnij
Explanation:
i zgub wagę

i zacznij się odchudzać



Selected response from:

geopiet
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2biegnij po rozum do głowy i zrzuć zbędne kilogramy
Elzbieta Petlicka
3elegancko pozbądź się tłuszczyku
Anna Lycett
1 +1zmądrzej i schudnij
geopiet


Discussion entries: 7





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
elegancko pozbądź się tłuszczyku


Explanation:
Taka propozycja. Albo jakiś podobny wariant: "Chcesz schudnąć? Rozwiąż to elegancko" albo inna tego rodzaju gra słów... Zależy, do czego to ma być, hasło reklamowe?
Mam nadzieję, że to coś pomoże!

Anna Lycett
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
biegnij po rozum do głowy i zrzuć zbędne kilogramy


Explanation:
albo: skocz po rozum do głowy... - w zależności od kontekstu, ale raczej 'biegnij', jeśli chodzi o intensywną aktywność fizyczną.


może też być: ...i zrzuć te wałeczki.

Elzbieta Petlicka
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
6 hrs
  -> dziękuję

agree  Magdalena Szymańska: ładnie
1 day 2 hrs
  -> dziękuję

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
zmądrzej i schudnij


Explanation:
i zgub wagę

i zacznij się odchudzać





geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elzbieta Petlicka
11 hrs
  -> dziękuję :)