KudoZ home » English to Polish » Livestock / Animal Husbandry

fixing

Polish translation: stabilizacja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fixing
Polish translation:stabilizacja
Entered by: kermitka

12:13 Feb 16, 2005
English to Polish translations [PRO]
Livestock / Animal Husbandry
English term or phrase: fixing
As with” other species, inspection with minimal disturbance, health checks before transport, keeping crates upright at loading and securely fixing the vehicle after loading are all important.
kermitka
stabilizacja
Explanation:
ciezko wyczuc co tak naprawde autor mial na mysli i oczywiscie zalezy o jaki rodzaj pojazdu chodzi, ale you can't go wrong with "stabilizacja" - bo kazdy pojazd musi byc stabilny
Selected response from:

grzes
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przymocowanie skrzyń (ze zwierzętami) wewn±trz nadwozia samochodu ciężarowego
Andrzej Mierzejewski
3stabilizacja
grzes


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stabilizacja


Explanation:
ciezko wyczuc co tak naprawde autor mial na mysli i oczywiscie zalezy o jaki rodzaj pojazdu chodzi, ale you can't go wrong with "stabilizacja" - bo kazdy pojazd musi byc stabilny

grzes
United States
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: Ale jak zachowac stabilizację, gdy ładunek nie został przymocowany? Oto jest pytanie ;-)
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przymocowanie skrzyń (ze zwierzętami) wewn±trz nadwozia samochodu ciężarowego


Explanation:
na mojego nosa

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  grzes: zgadzam sie, ze skrzynie nalezy umocowac wewnatrz nadwozia samochodu, ale autor dokumentu nie uwazal za stosowne o tym napisac
1 hr
  -> IMO w oryginale zabrakło "in" i powinno być: ...securely fixing in the vehicle...