KudoZ home » English to Polish » Management

documentation workflow

Polish translation: obieg dokumentów

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:documentation workflow
Polish translation:obieg dokumentów
Entered by: chomsky

12:42 Oct 24, 2005
English to Polish translations [PRO]
Management
English term or phrase: documentation workflow
Design of documentation workflow between public Administrations currently involved in the IACS management.
Any ideas?
chomsky
Poland
obieg dokumentów
Explanation:
Zdecydowanie popularniejsze niż "przepływ".

OBIEG DOKUMENTÓW ELEKTRONICZNYCH
Debata CRN Polska
http://www.crn.pl/crn/stol/index.asp?link=003

Czym jest Workflow/Obieg dokumentów?
http://www.fild.net/workflow.htm

elektroniczny obieg dokumentów dla systemów Linux i Windows
http://www.compare.pl/index1.html

System Obiegu Dokumentów
powstał w celu zapewnienia jego użytkownikom swobodnej wymiany dowolnych dokumentów w formie elektronicznej.
http://www.aptus.net.pl/intranet/sod/

Obieg dokumentów w Kancelarii Prezydenta
http://www.biznesnet.pl/a/4950/Obieg-dokumentów-w-Kancelarii...


Obieg dokumentów
http://www.comarch.pl/pl/Solutions/Systemy Zarzadzania Praca...

I 200 tys. innych...
Selected response from:

Jaroslaw Michalak
Poland
Grading comment
dziękuję:))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2obieg dokumentów
Jaroslaw Michalak
4 +1przepływ dokumentacji
Adam Lankamer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przepływ dokumentacji


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 230

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
2 mins

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
obieg dokumentów


Explanation:
Zdecydowanie popularniejsze niż "przepływ".

OBIEG DOKUMENTÓW ELEKTRONICZNYCH
Debata CRN Polska
http://www.crn.pl/crn/stol/index.asp?link=003

Czym jest Workflow/Obieg dokumentów?
http://www.fild.net/workflow.htm

elektroniczny obieg dokumentów dla systemów Linux i Windows
http://www.compare.pl/index1.html

System Obiegu Dokumentów
powstał w celu zapewnienia jego użytkownikom swobodnej wymiany dowolnych dokumentów w formie elektronicznej.
http://www.aptus.net.pl/intranet/sod/

Obieg dokumentów w Kancelarii Prezydenta
http://www.biznesnet.pl/a/4950/Obieg-dokumentów-w-Kancelarii...


Obieg dokumentów
http://www.comarch.pl/pl/Solutions/Systemy Zarzadzania Praca...

I 200 tys. innych...

Jaroslaw Michalak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję:))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariusz Studzinski: Można ewentualnie również: "schemat obiegu dokumentów"
4 mins
  -> Oczywiście, biorąc pod uwagę frazę z "design of...". Może być również "organizacja o.d.", "system o.d." itp.

agree  bartek: a janse
1 hr