KudoZ home » English to Polish » Management

(Public Computer Terminals) Acceptable Use Agreement

Polish translation: Publiczne terminale komputerowe - zasady prawidłowego użytkowania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:(Public Computer Terminals) Acceptable Use Agreement
Polish translation:Publiczne terminale komputerowe - zasady prawidłowego użytkowania
Entered by: Konrad Dylo

12:20 Sep 3, 2006
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Management
English term or phrase: (Public Computer Terminals) Acceptable Use Agreement
dokument umowa o użytkowaniu publicznych terminali komputerowych w Norfolk libraries
Title of the document :
Public Computer Terminals
Acceptable Use Agreement
Norfolk Library and Information Service accepts no responsibility for your use of a public terminal. For the protection of your privacy you are advised to ensure that you log off from any session or service when you have finished.

No chyba żeby pierwszy i drugi człon były całą nazwą, czyli
Public Computer Terminals Acceptable Use Agreement, choć są one napisane w doku jeden pod drugim... (na sieci istnieje juz wczesniejsze tłumaczenie i potraktowano to jako jeden człon)... raczej proszę się nim nie sugerować ;(

Dziękuję za propozycje i miłej niedzieli!!!
Konrad Dylo
Spain
computery publicznego uzytku; zasady prawidlowego uzytkowania
Explanation:
bm
Selected response from:

barbaraM
Grading comment
Wszystkim dziękuję za pomoc i podpowiedzi...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Umowa Dozwolonego Użytkowania Publicznie Dostępnych Terminali Komputerowych
SlawekW
3computery publicznego uzytku; zasady prawidlowego uzytkowaniabarbaraM


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(public computer terminals) acceptable use agreement
computery publicznego uzytku; zasady prawidlowego uzytkowania


Explanation:
bm

barbaraM
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Wszystkim dziękuję za pomoc i podpowiedzi...

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(public computer terminals) acceptable use agreement
Umowa Dozwolonego Użytkowania Publicznie Dostępnych Terminali Komputerowych


Explanation:
strasznie długie, ale źródło też

SlawekW
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36