KudoZ home » English to Polish » Management

part competence

Polish translation: kompetencje cząstkowe


08:18 Jun 28, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Management
English term or phrase: part competence
Continuous strategic outsourcing of components containing none of the production processes specified as core or part competences will be undertaken on the basis of the core competences and long-term objectives of the GROUP.
Katarzyna Landsberg-Polubok
Polish translation:kompetencje cząstkowe
Explanation:
Działalność firmy koncentruje się na procesach (produkcyjnych), konstytuujących zarówno kompetencje podstawowe (core), do pewnego stopnia niepodzielne, jak i cząstkowe (part) będące w istocie wydzielonymi fragmentami działalności głównej firmy. Stąd też ani jedne, ani drugie nie są przedmiotem outsourcingu, do którego kierowane są zapewne obszary będące poza zamierzoną kompetencją firmy.
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1kompetencje cząstkowe
Jerzy Matwiejczuk
3ważne/istotne umiejętności dodatkowe / ważny/istotny dodatkowy obszar działalności
Maciek Drobka


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ważne/istotne umiejętności dodatkowe / ważny/istotny dodatkowy obszar działalności


Explanation:
W tę stronę bym próbował. Samo 'dodatkowy/dodatkowe' byłoby mylące, bo mimo wszystko te 'part competencies' są ważne, skoro ma ich nie obejmować proces outsourcingu.

Ew. zamiast 'dodatkowy/e' -- 'pomocniczy/e'.

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 176

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kompetencje cząstkowe


Explanation:
Działalność firmy koncentruje się na procesach (produkcyjnych), konstytuujących zarówno kompetencje podstawowe (core), do pewnego stopnia niepodzielne, jak i cząstkowe (part) będące w istocie wydzielonymi fragmentami działalności głównej firmy. Stąd też ani jedne, ani drugie nie są przedmiotem outsourcingu, do którego kierowane są zapewne obszary będące poza zamierzoną kompetencją firmy.


    Reference: http://www.education.monash.edu.au/centres/ceet/docs/working...
Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 114
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb: ładne
33 mins