KudoZ home » English to Polish » Management

greenfield project

Polish translation: inwestycja realizowana od podstaw


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:greenfield project
Polish translation:inwestycja realizowana od podstaw
Entered by: Janusz Kaminski

11:14 Nov 2, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Management
English term or phrase: greenfield project
przy takim oto kontekście:

Within the frames of a greenfield project, YYY’s new production and research base up to Western European standards was launched in XXX.
Janusz Kaminski
Latvia
inwestycja realizowana od podstaw
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Grzegorz Mysiński
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2inwestycja realizowana od podstawGrzegorz Mysiński
3inwestycje typu greenfield
Iza Szczypka
3inwestycja zaczynana od zera
Jerzy Czopik


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
inwestycja zaczynana od zera


Explanation:
w kontekście SSE np.

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
inwestycja realizowana od podstaw


Explanation:
propozycja


    Reference: http://tinyurl.com/5qavc9
    Reference: http://tinyurl.com/65su7h
Grzegorz Mysiński
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
39 mins
  -> dziękuję

agree  Jerzy Czopik
4 hrs
  -> dziękuję

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
inwestycje typu greenfield


Explanation:
Bardzo często spotykane w zestawieniu *inwestycje typu greenfield (realizowane od podstaw)* w Gazecie Prawnej, e-Gospodarce itd.

Iza Szczypka
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: nie poperajmy lenistwa umysłowego i zaśmiecania w sytuacji, kiedy da się to poprawnie napisać po polsku ///Tym samym dalej go rozpowszechniając ;-) Było się powstrzymać. Tak piszą studenciaki zatrudniani przez GW w zastępstwie redaktorów, dla taniości.
14 mins
  -> Niby racja, Andrzeju. Ale uzus dla porządku zgłosiłam, nie patrząc na jego urodę. // Iiii, Andrzeju, od neutrala jeszcze nikt nie umarł. :-) I tak Cię lubię. :-) A potomność zapozna się z poglądami - pożyteczne.