KudoZ home » English to Polish » Management

Best practice questioning skills

Polish translation: Umiejętność stawiania pytań w oparciu o najlepsze praktyki/wzorce


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Best practice questioning skills
Polish translation:Umiejętność stawiania pytań w oparciu o najlepsze praktyki/wzorce
Entered by: Jerzy Ozana

15:58 Aug 4, 2010
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Management
English term or phrase: Best practice questioning skills
Z programu szkolenia dla przedstawicieli handlowych firmy farmaceutycznej.

Podpunkt do punktu "In Depth Questioning Skills To Get To The Emotive Need"
Jerzy Ozana
Poland
umiejętność stawiania pytań w oparciu o najlepsze praktyki/wzorce
Explanation:
Przez analogię np. do 'best practice negotiation skills':
http://tinyurl.com/342wp7y
'best practice supervision management skills':
http://www.1stcourses.com/supervisor-training.html
czy 'best practice project management skills' (just to mention a few):
http://www.siliconbeachtraining.co.uk/project-management-tra...
W tym ostatnim przypadku używa się również sformułowania 'project management best practice' , co wprost sugeruje, że chodzi o umiejętności oparte na najlepszych praktykach (lub wzorcach - jesli kto woli) w danej dziedzinie.
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1umiejętność stawiania pytań w oparciu o najlepsze praktyki/wzorce
Jerzy Matwiejczuk
4umiejętność zadawania (ew. formułowania) pytań na temat najlepszych praktyk
Tomasz Poplawski


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
best practice questioning skills
umiejętność zadawania (ew. formułowania) pytań na temat najlepszych praktyk


Explanation:
przez chwilę myślałem, że chodzi o "kwestionowanie najlepszych praktyk", ale kontekst wskazuje na coś innego

Tomasz Poplawski
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 39
Notes to answerer
Asker: Tekst nie ma nic wspólnego z najlepszymi praktykami (stąd moje pytanie), dotyczy raczej technik skutecznej sprzedaży. Moim zdaniem chodzi o pytania zadawane przez przedstawicieli farmaceutycznych klientom, np. właścicielom aptek/hurtowni farmaceutycznych. Podejrzewam, że chodzi o coś w stylu "najlepsze metody wypracowane w branży dotyczące..."


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
best practice questioning skills
umiejętność stawiania pytań w oparciu o najlepsze praktyki/wzorce


Explanation:
Przez analogię np. do 'best practice negotiation skills':
http://tinyurl.com/342wp7y
'best practice supervision management skills':
http://www.1stcourses.com/supervisor-training.html
czy 'best practice project management skills' (just to mention a few):
http://www.siliconbeachtraining.co.uk/project-management-tra...
W tym ostatnim przypadku używa się również sformułowania 'project management best practice' , co wprost sugeruje, że chodzi o umiejętności oparte na najlepszych praktykach (lub wzorcach - jesli kto woli) w danej dziedzinie.

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 114
Grading comment
dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  JacekP
2 hrs
  -> Dziękuję!