KudoZ home » English to Polish » Management

corner candy shop behavior

Polish translation: funkcjonować/działac jak sklepik ze słodyczami na rogu


12:01 Feb 15, 2012
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Management
English term or phrase: corner candy shop behavior
O komunikacji w zespole. Oddział ogromnego koncernu, który produkuje spersonalizowane słodycze, tzw. "gifty".


We know why we’re here.

We’re here to service the consumer.

And I think that as long as we continue to have this open and honest communication, like we like to say “our corner candy shop behaviors”, we’ll remain a high performance team.
Katarzyna Landsberg-Polubok
Polish translation:funkcjonować/działac jak sklepik ze słodyczami na rogu
Explanation:
Dosłownie.
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1funkcjonować/działac jak sklepik ze słodyczami na rogu
Jerzy Matwiejczuk
2dogadujemy się jak w lokalnej cukierniAllda


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
funkcjonować/działac jak sklepik ze słodyczami na rogu


Explanation:
Dosłownie.

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 114
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Mędrek
1 hr
  -> Dziękuję!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
dogadujemy się jak w lokalnej cukierni


Explanation:
... jak w cukierni na rogu

1) rozumiem że "behaviour" to komunikacja właśnie
2) wiem, że "cukiernia" to nie to samo co "candy shop", ale zbliżone znaczenie i równie krótki termin jak w oryginale

Allda
Native speaker of: Native in PolishPolish