KudoZ home » English to Polish » Manufacturing

utilities

Polish translation: media


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:utilities
Polish translation:media
Entered by: Pawel Czernecki

16:52 Jan 14, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing / manufacturing
English term or phrase: utilities
trzy podstawowe "utilities" w zakładzie produkcyjnym to "woda", "gaz" i "energia elektryczna". Czwarte "utility" to sprężone powietrze, które w przeciwieństwie do poprzednich pochodzi ze źródeł wewnętrznych, czyli sprężarek.
Słowo "media" raczej tu chyba nie pasuje? Dziękuję z góry za propozycje.
Pawel Czernecki
media produkcyjne
Explanation:
A czemu nie?
Jak najbardziej.

Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
... Zajmujemy teren o powierzchni ok. 1.3 ha, a ok. 30 000 m kw. stanowi
powierzchnie w budynkach, dobrze wyposa one w media produkcyjne. ...
www.omig.com.pl/pdf/katalog_all.pdf

automatyczne prasy hydrauliczne. Hala montażu o powierzchni 640 m 2 wyposażona
jest w podstawowe media produkcyjne i socjalne. Spawalnia wyposażona jest w. ...
www.navic.com.pl/navic1/wypos_techn.htm
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dałem się przekonać! pomyślałem sobie, że może nawet lepiej "przemysłowe" niż "produkcyjne". Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5jednak mediaJacek Krankowski
4 +2media produkcyjne
Andrzej Lejman


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
jednak media


Explanation:
JK

Jacek Krankowski

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Teresa Jaczewska
2 mins

agree  bartek
7 mins

agree  Maciej Andrzejczak: maciej andrzejczak
24 mins

agree  anglista: jasne
35 mins

agree  leff
47 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
media produkcyjne


Explanation:
A czemu nie?
Jak najbardziej.

Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
... Zajmujemy teren o powierzchni ok. 1.3 ha, a ok. 30 000 m kw. stanowi
powierzchnie w budynkach, dobrze wyposa one w media produkcyjne. ...
www.omig.com.pl/pdf/katalog_all.pdf

automatyczne prasy hydrauliczne. Hala montażu o powierzchni 640 m 2 wyposażona
jest w podstawowe media produkcyjne i socjalne. Spawalnia wyposażona jest w. ...
www.navic.com.pl/navic1/wypos_techn.htm

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dałem się przekonać! pomyślałem sobie, że może nawet lepiej "przemysłowe" niż "produkcyjne". Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
39 mins

agree  Magda Dziadosz
46 mins