KudoZ home » English to Polish » Marketing

12-unit counter merchandiser

Polish translation: stojak ekspozycyjny na lade


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:counter merchandiser
Polish translation:stojak ekspozycyjny na lade
Entered by: ponar

20:16 Jan 2, 2002
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: 12-unit counter merchandiser
advertising
aga
stojak ekspozycyjny na lade (zestaw 12 sztuk)
Explanation:
stojak (ekspozycyjny) na lade, zestaw 12 sztuk
OR
pudlo/pudelko ekspozycyjne na lade na 12 sztuk
OR
stojak tekturowy na lade (zestaw 12 sztuk)

"... 162 szt. oraz w mniejszych stojakach na lad? z 30 szt. ?arówek. Opakowania zbiorcze
(stojaki tekturowe) oraz jednostkowe produktu opatrzone s? w ciekaw? ... "
www.lighting.philips.com.pl/wiadomosci/2001/marzec/buglezzz...

"GF.5946. produkt: pude?ko ekspozycyjne w zestawie: pud?o ekspozycyjne artyku?y:
3020: 20szt., 3015: 15szt., 3433: 20szt., 3405: 15szt., konfekcjonowanie ... "
www.krysiak.pl/podstrony/oferta/zraszacze/5946.htm
Selected response from:

ponar
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5stojak ekspozycyjny na lade (zestaw 12 sztuk)ponar
4stojak reklamowy wersja ladowa na 12 sztuk .....Marta Goc


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stojak reklamowy wersja ladowa na 12 sztuk .....


Explanation:
stojak reklamowy wersja ladowa na 12 sztuk (reszta zalezy od tego co sie wystawia albo reklamuje)


albo
ladowy stojak reklamowy


    Reference: http://www.codem.com.pl/
Marta Goc
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 43

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
stojak ekspozycyjny na lade (zestaw 12 sztuk)


Explanation:
stojak (ekspozycyjny) na lade, zestaw 12 sztuk
OR
pudlo/pudelko ekspozycyjne na lade na 12 sztuk
OR
stojak tekturowy na lade (zestaw 12 sztuk)

"... 162 szt. oraz w mniejszych stojakach na lad? z 30 szt. ?arówek. Opakowania zbiorcze
(stojaki tekturowe) oraz jednostkowe produktu opatrzone s? w ciekaw? ... "
www.lighting.philips.com.pl/wiadomosci/2001/marzec/buglezzz...

"GF.5946. produkt: pude?ko ekspozycyjne w zestawie: pud?o ekspozycyjne artyku?y:
3020: 20szt., 3015: 15szt., 3433: 20szt., 3405: 15szt., konfekcjonowanie ... "
www.krysiak.pl/podstrony/oferta/zraszacze/5946.htm

ponar
PRO pts in pair: 695