KudoZ home » English to Polish » Marketing

floor standee

Polish translation: wolnostojaca reklama


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:floor standee
Polish translation:wolnostojaca reklama
Entered by: Natalie

20:19 Jan 2, 2002
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: floor standee
wolnostojaca reklama danego produktu?
aga
stojak reklamowy OR wolnostojaca reklama
Explanation:
stojak reklamowy (wystawowy) OR wolnostojaca reklama

floor standee -- a boxboard display; a large cardboard display; free standing entrance announcer -- usually advertising the promotion.

"floor standee: a boxboard display that stands on the floor, often bearing a life-size image of a celebrity; "
http://www.marketingmonthly.com/articles.htm

"Stojaki ekspozycyjne:
stojaki galanteryjne
regały obuwnicze
stojaki reklamowe
stojaki gazetowe
stojaki na foldery"
http://www.abm-katowice.pl/abm/produkty/ekspozycyjne/

"Stojak reklamowy może być wykorzystywany na wiele sposobów: jako reklama firmy na targach, festynach, imprezach kulturalnych, jako nośnik informacji o promocjach i nowych ofertach w sklepach, bankach, biurach oraz wszędzie tam, gdzie są Państwa klienci."
http://arbor.lublin.pl/02/produkt.htm
Selected response from:

ponar
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2stojak reklamowy OR wolnostojaca reklamaponar
4Osoba stojaca na danym poziomie (podlodze)
Teresa Goscinska
4piętro (lub poziom) dla stojących (widzów)
Araksia Sarkisian


Discussion entries: 1





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
piętro (lub poziom) dla stojących (widzów)


Explanation:
może być na widowni w teatrze, lub na statku, zależy od tekstu

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-02 21:01:55 (GMT)
--------------------------------------------------

widz stojący ...

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jakub Szacki: mysle, ze to chodzi o sprzedawce, ktory nie siedzi za lada tylko chodzi "luzem" - ale nie mam pojecia jak to jest po polsku
7 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
stojak reklamowy OR wolnostojaca reklama


Explanation:
stojak reklamowy (wystawowy) OR wolnostojaca reklama

floor standee -- a boxboard display; a large cardboard display; free standing entrance announcer -- usually advertising the promotion.

"floor standee: a boxboard display that stands on the floor, often bearing a life-size image of a celebrity; "
http://www.marketingmonthly.com/articles.htm

"Stojaki ekspozycyjne:
stojaki galanteryjne
regały obuwnicze
stojaki reklamowe
stojaki gazetowe
stojaki na foldery"
http://www.abm-katowice.pl/abm/produkty/ekspozycyjne/

"Stojak reklamowy może być wykorzystywany na wiele sposobów: jako reklama firmy na targach, festynach, imprezach kulturalnych, jako nośnik informacji o promocjach i nowych ofertach w sklepach, bankach, biurach oraz wszędzie tam, gdzie są Państwa klienci."
http://arbor.lublin.pl/02/produkt.htm


    Reference: http://arbor.lublin.pl/02/produkt.htm
    Reference: http://www.abm-katowice.pl/abm/produkty/ekspozycyjne/
ponar
PRO pts in pair: 695

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian
7 hrs

agree  leff: dodałbym jeszcze 'podłogowy', bo to determinuje wielkość
11 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Osoba stojaca na danym poziomie (podlodze)


Explanation:
Zgaduje, nigdy nie slyszalam tego okreslenia.

Wg The Austr. Oxfrod Dictionary standee=a person who stands esp. when all seats are occupied.

Moze to byc osoba ktora czesto stoi na wejsciu do supemarketu. Nie znam okreslenia dotyczace tej osoby ani po polsku ani po angielsku.

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723