KudoZ home » English to Polish » Marketing

media blitz

Polish translation: krótka intensywna kampania reklamowa [w mediach]


19:39 Jan 4, 2002
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: media blitz
the company will launch a massive media blitz designed to create consumer impressions.
agusia
Polish translation:krótka intensywna kampania reklamowa [w mediach]
Explanation:
Slownik marketingu i reklamy . P. Ratajczak 1999
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2krótka intensywna kampania reklamowa [w mediach]
Jakub Szacki
5bombardowanie reklama przez media
Teresa Goscinska
4nasilona kampania reklamowa w mediach
leff
4OR kampania marketingowaponar
4nawałnica propagandowa/marketingowa/reklamowapidzej


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
krótka intensywna kampania reklamowa [w mediach]


Explanation:
Slownik marketingu i reklamy . P. Ratajczak 1999

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  makary: lub w środkach masowego przekazu
38 mins

agree  Romuald Pawlikowski
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nawałnica propagandowa/marketingowa/reklamowa


Explanation:
(just to widen your choices)

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
OR kampania marketingowa


Explanation:
szeroko zakrojona/masowa kampania marketingowa (w mediach)

ponar
PRO pts in pair: 695

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bombardowanie reklama przez media


Explanation:
lub bardzo intensywne i zakrojone na szeroka skale reklamowanie przez media (np Harry Potter- teraz)

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nasilona kampania reklamowa w mediach


Explanation:
OR
...środkach masowego przekazu

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240