KudoZ home » English to Polish » Marketing

dual brand strategy, common platform strategy

Polish translation: strategia dwóch marek / stategia wspólnej platformy produktów


16:11 Jan 7, 2003
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: dual brand strategy, common platform strategy
the organization model we adopted gave us the broad focus and the control we needed to achieve the required synergies, and executing our dual brand strategy and well as our common product platform strategy.
agusia
Polish translation:strategia dwóch marek / stategia wspólnej platformy produktów
Explanation:
pomyliłem się powyżej, miało być neutral (nie: agree), więc sugeruję swoje odpowiedzi, "strategię dwóch marek" ma nowe HP (HP + Compaq) chociaż nie znalazłem tego określenia na ich stronie, odpowiedź Bartka jest więc najlepsza, a swoją dodaję drogą wyjaśnienia mojej uwagi do "markować" - to słowo ma inne znaczenia i wydaje mi się, że nie powinno się go używać w znaczeniu "korzystania z jakieś marki", chociażby dla uniknięcia niejednoznaczności
Selected response from:

Pawel Czernecki
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2strategia / system podwójnej marki /; wspólnej platformy
bartek
4 +1strategia markowania produktów dwoma markami
Maciej Andrzejczak
3 +1strategia dwóch marek / stategia wspólnej platformy produktów
Pawel Czernecki


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
strategia / system podwójnej marki /; wspólnej platformy


Explanation:
b.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-07 16:24:06 (GMT)
--------------------------------------------------

Wdrożenie systemu “podwójnej marki” w Grupie Exbud Skanska jako przykład budowania nowej identyfikacji graficznej przedsiębiorstwa
http://www.festiwal-nauki.kielce.pl/stare/program.html

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Czernecki: albo może: strategia dwóch marek: http://www.neoplan.com.pl/aktualnosci/index.php
3 mins
  -> Wzięłam się za bary z tym :-) i dual jest dual :-)

agree  GingerR
3 hrs
  -> Dzięki :-)

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
strategia markowania produktów dwoma markami


Explanation:
np. inaczej pozycjonowanymi

strategia wspólnej platformy produktowej (np. wykonywanie z tych samych podzespołów różnych urządzeń)

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Czernecki: "markować" zostało przyjęte w takim nowym znaczeniu?
4 mins

38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
strategia dwóch marek / stategia wspólnej platformy produktów


Explanation:
pomyliłem się powyżej, miało być neutral (nie: agree), więc sugeruję swoje odpowiedzi, "strategię dwóch marek" ma nowe HP (HP + Compaq) chociaż nie znalazłem tego określenia na ich stronie, odpowiedź Bartka jest więc najlepsza, a swoją dodaję drogą wyjaśnienia mojej uwagi do "markować" - to słowo ma inne znaczenia i wydaje mi się, że nie powinno się go używać w znaczeniu "korzystania z jakieś marki", chociażby dla uniknięcia niejednoznaczności

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
1 hr