KudoZ home » English to Polish » Marketing

Integrated Marketing Communications

Polish translation: zintegrowana komunikacja marketingowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Integrated Marketing Communications
Polish translation:zintegrowana komunikacja marketingowa
Entered by: wolf4jc

16:32 Nov 12, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Marketing
English term or phrase: Integrated Marketing Communications
Smart companies are moving toward “Integrated Marketing Communications”
wolf4jc
United States
zintegrowana komunikacja marketingowa
Explanation:
Szkolenia Wewnętrzne
Zintegrowana komunikacja marketingowa. ZAWARTOŚĆ PROGRAMU: ... Zasady zintegrowana
komunikacja marketingowa; Strategia promocji; Strategie budowania marki; ...
www.ecu-marketing.pl/ wewnetrzne.php?kategoria=11&ids=74 - 14k - Im Cache - Ähnliche Seiten

.: ECU Marketing / szkolenia wewnętrzne :. - konferencje, ...
Zintegrowana komunikacja marketingowa. Marketing Reklama. ... Tradycyjne relacje
klient - agencja; Zasady zintegrowana komunikacja marketingowa; ...
www.ecu-marketing.pl/szkoleniaw/74/1 - 26k - Im Cache - Ähnliche Seiten
[ Weitere Ergebnisse von www.ecu-marketing.pl ]

Marketing & Communications Consultants
Zintegrowana komunikacja marketingowa. ... Drugi dzień. Zintegrowana komunikacja
marketingowa; Opracowanie planu działań komunikacyjnych; ...
www.mcconsultants.pl/code/sem_zkm.htm - 12k - Im Cache - Ähnliche Seiten



--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-12 16:36:44 (GMT)
--------------------------------------------------

W przypadku tego typu haseł warto po prostu zajrzec najpierw do gugla...

To trwa krócej, niż wysłanie pytania.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zintegrowana komunikacja marketingowa
bartek
4zintegrowana komunikacja marketingowa
Andrzej Lejman


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zintegrowana komunikacja marketingowa


Explanation:
Szkolenia Wewnętrzne
Zintegrowana komunikacja marketingowa. ZAWARTOŚĆ PROGRAMU: ... Zasady zintegrowana
komunikacja marketingowa; Strategia promocji; Strategie budowania marki; ...
www.ecu-marketing.pl/ wewnetrzne.php?kategoria=11&ids=74 - 14k - Im Cache - Ähnliche Seiten

.: ECU Marketing / szkolenia wewnętrzne :. - konferencje, ...
Zintegrowana komunikacja marketingowa. Marketing Reklama. ... Tradycyjne relacje
klient - agencja; Zasady zintegrowana komunikacja marketingowa; ...
www.ecu-marketing.pl/szkoleniaw/74/1 - 26k - Im Cache - Ähnliche Seiten
[ Weitere Ergebnisse von www.ecu-marketing.pl ]

Marketing & Communications Consultants
Zintegrowana komunikacja marketingowa. ... Drugi dzień. Zintegrowana komunikacja
marketingowa; Opracowanie planu działań komunikacyjnych; ...
www.mcconsultants.pl/code/sem_zkm.htm - 12k - Im Cache - Ähnliche Seiten



--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-12 16:36:44 (GMT)
--------------------------------------------------

W przypadku tego typu haseł warto po prostu zajrzec najpierw do gugla...

To trwa krócej, niż wysłanie pytania.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
integrated marketing communications
zintegrowana komunikacja marketingowa


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743