KudoZ home » English to Polish » Marketing

alcopop

Polish translation: alcopop/alkopop


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:alcopop
Polish translation:alcopop/alkopop
Entered by: warsaw_guy

11:28 Dec 4, 2003
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: alcopop
cos zwiazane z runkiem napjow
wrasz1
alcopop/alkopop
Explanation:
Zdecydowanie najlepiej zostawić albo spolszczyć fonetycznie na alkopop.

To napoje takie jak Bacardi Breezer, Eristoff Ice itd.
Selected response from:

warsaw_guy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2napój gazowany z niewielką zawartością alkoholu
bartek
5alcopop/alkopopwarsaw_guy


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
napój gazowany z niewielką zawartością alkoholu


Explanation:
Oxford - PWN

Może warto pomysleć o pozostawieniu nazwy angielskiej ??? Nie wiem ...

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kasia Trzcińska-Draper
47 mins
  -> Dzięki :-)

agree  Andrzej Mierzejewski: ale myślę, że muzyka pop i pop w cerkwi wystarczą, jak na jeden język (polski)
51 mins
  -> noż to dlatego nei wstawiłam jako głównego hasła odpowiedzi :-)

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
alcopop/alkopop


Explanation:
Zdecydowanie najlepiej zostawić albo spolszczyć fonetycznie na alkopop.

To napoje takie jak Bacardi Breezer, Eristoff Ice itd.

warsaw_guy
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 84