KudoZ home » English to Polish » Marketing

develop question topics

Polish translation: określ zakres pytań


09:07 Dec 5, 2003
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: develop question topics
etap tworzenia kwestionariusza
kisiel
Polish translation:określ zakres pytań
Explanation:
sformułuj tematykę pytań
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2określ zakres pytań
Andrzej Lejman
4okreslenie tematyki pytanHanna Stochnialek
3rozwiń tematy zawarte w pytaniu
Himawari


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
okreslenie tematyki pytan


Explanation:
propozycja

Hanna Stochnialek
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 196

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
określ zakres pytań


Explanation:
sformułuj tematykę pytań

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka
1 hr

agree  Anna Bittner
92 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozwiń tematy zawarte w pytaniu


Explanation:
tak wyrwane z kontekstu, a nawet ze zdania to czysta zgadywanka. Ale jezeli jest to instrukcja dla ankietera, to będzie właśnie to, IMHO.

Himawari
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 580