KudoZ home » English to Polish » Marketing

data is not justified statistically

Polish translation: dane


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:data
Polish translation:dane
Entered by: leff

11:14 Dec 7, 2003
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: data is not justified statistically
okreslenie statystyczne:nie wiem czy chodzi o uzasadnienie czy ocene
wrasz1
uzasadnienie
Explanation:
moim zdaniem.
podana informacja /dane nie ma(ja) uzasadnienia w wynikach badan statystycznych (to znaczy albo ich nie wykonano, albo te dane nie zgadzaja sie z ich wynikami)
Selected response from:

Hanna Stochnialek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dane nie są potwierdzone statystycznie
Magda Dziadosz
4uzasadnienieHanna Stochnialek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzasadnienie


Explanation:
moim zdaniem.
podana informacja /dane nie ma(ja) uzasadnienia w wynikach badan statystycznych (to znaczy albo ich nie wykonano, albo te dane nie zgadzaja sie z ich wynikami)

Hanna Stochnialek
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 196

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
dane nie są potwierdzone statystycznie


Explanation:
czyli nie są potwierdzone badaniami statystycznymi - wnioski odnoszą się tylko do badanej próby, a nie do całej populacji).

HTH
Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1545