KudoZ home » English to Polish » Marketing

Community education announcement and campaign

Polish translation: komunikat i kampania wychowania srodowiskowego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Community education announcement and campaign
Polish translation:komunikat i kampania wychowania srodowiskowego
Entered by: Jacek Krankowski

05:27 Sep 28, 2001
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: Community education announcement and campaign
This is a community education announcement and campaing, designed and brought to you by XXX Company.
Eva Hussain
Australia
komunikat i kampania wychowania srodowiskowego
Explanation:
oglosznie (komunikat) i kampania wychowania srodowiskowego

Community education = wychowanie srodowiskowe
announcement = zawiadomienie, oglosznie, oznajmienie, komunikat
campaign = kampanie

"Mała ojczyzna": tradycja - kultura - edukacja
2 K30
Teoria, metodologia oraz metodyka pracy społeczno-kulturalnej w środowisku życia, rozumianym jako "mała ojczyzna" analiza szeroko rozumianego wychowania środowiskowego (community education), skupiającego aktywność dzieci, młodzieży i dorosłych wokół rozwiązywania miejscowych problemów społecznych, edukacyjnych, kulturalnych oraz socjalnych. Wykorzystane zostaną filmy dokumentalne."
www.uw.edu.pl/studia/katalog/katalog/k057.htm



Selected response from:

ponar
Grading comment
Thank you kindly for your assistance

Regards

Eva
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5komunikat i kampania wychowania srodowiskowegoponar
4komunikat i kampania w ramach programu edukacyjnego dla spolecznosci lokalnejJacek Krankowski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
komunikat i kampania w ramach programu edukacyjnego dla spolecznosci lokalnej


Explanation:
Spolka X przedstawia komunikat...

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

1 day 7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
komunikat i kampania wychowania srodowiskowego


Explanation:
oglosznie (komunikat) i kampania wychowania srodowiskowego

Community education = wychowanie srodowiskowe
announcement = zawiadomienie, oglosznie, oznajmienie, komunikat
campaign = kampanie

"Mała ojczyzna": tradycja - kultura - edukacja
2 K30
Teoria, metodologia oraz metodyka pracy społeczno-kulturalnej w środowisku życia, rozumianym jako "mała ojczyzna" analiza szeroko rozumianego wychowania środowiskowego (community education), skupiającego aktywność dzieci, młodzieży i dorosłych wokół rozwiązywania miejscowych problemów społecznych, edukacyjnych, kulturalnych oraz socjalnych. Wykorzystane zostaną filmy dokumentalne."
www.uw.edu.pl/studia/katalog/katalog/k057.htm






    Reference: http://www.uw.edu.pl/studia/katalog/katalog/k057.htm
ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Thank you kindly for your assistance

Regards

Eva