problem area

Polish translation: obszar(y) problemowy/e

English term or phrase:problem area
Polish translation:obszar(y) problemowy/e
Entered by: Agnieszka Zmuda

16:26 Nov 24, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research / customer service
English term or phrase: problem area
Zaćmienie kompletne...

Na podstawie informacji zwrotnych od klientów, sprzedawcy przygotowują raporty dotyczące "trends, strengths and **problem areas**". Chodzi, ogólnie rzecz ujmując, o cały proces sprzedaży z naciskiem na jakość obsługi klienta.
Agnieszka Zmuda
Poland
obszar(y) problemowy/e
Explanation:
http://tinyurl.com/y2ec92
Selected response from:

Olga Karp
Grading comment
Dziękuję wszystkim Odpowiadającym :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5obszar(y) problemowy/e
Olga Karp
3 +2problem
Joanna Borowska
2sfera problematyczna
Jolanta Konowalczyk


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
obszar(y) problemowy/e


Explanation:
http://tinyurl.com/y2ec92

Olga Karp
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję wszystkim Odpowiadającym :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Ratajczak
22 mins
  -> :) dzięki!

agree  Miłosz Sliwa
23 mins
  -> :) thanks!

agree  Evonymus (Ewa Kazmierczak)
2 hrs
  -> :) dzięki!

agree  IwonaASzymaniak
11 hrs
  -> :) thx!

agree  SlawekW
2 days 21 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
problem


Explanation:
a może po prostu tak?

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-11-24 17:51:35 GMT)
--------------------------------------------------

miało być: problemY

Joanna Borowska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IwonaASzymaniak: dopiero po chwili zauważyłam Twoją odpowiedź, jest najprostsza
10 hrs

agree  bajbus: oczywiscie, że tak :)
16 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
sfera problematyczna


Explanation:
może tak?

Jolanta Konowalczyk
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4