KudoZ home » English to Polish » Marketing / Market Research

linear

Polish translation: krok po kroku


16:11 Dec 3, 2010
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / szkolenia
English term or phrase: linear
Ogólny tekst dot. szkolenia internetowego. Pełne zdanie jest takie:

You are required to complete this course linearly. You will be able to move backwards to any previous viewed page, but you can only move forward to the next page.

Czyli można się cofać, ale nie można sobie przejść o dowolną liczbę stron dalej. Brakuje mi dobrego terminu na 'linearly'. Dalej w tekście pojawia się termin 'linear course'. Szkolenie liniowe nie pasuje.
Letra
Poland
Polish translation:krok po kroku
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Tomasz Fortuna
Poland
Grading comment
Dziękuję wszystkim za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4etapami
Marek Zalewski
4linearny
allp
4krok po kroku
Tomasz Fortuna


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
krok po kroku


Explanation:
propozycja

Tomasz Fortuna
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję wszystkim za pomoc!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
linearny


Explanation:
dlaczego by nie tak?
kurs ma układ linearny, powinien być przerabiany w sposób linearny itp.

Program szkolny - Zasady szeregowania bloków treści
Linearny układ treści: Dawki materiału ułożone są kolejno jedna po drugiej, szeregowo od momentu rozpoczęcia kursu do jego zakończenia. ...
dydaktyka.wyklady.org/.../249_program-szkolny-zasady-szeregowania- blokow-tresci.html - Kopia - Podobne

http://www.google.pl/search?hl=pl&client=opera&rls=pl&q="w s...

--------------------------------------------------
Note added at   7 godz. (2010-12-03 23:27:40 GMT)
--------------------------------------------------

Może być też szeregowy.

allp
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
linearly
etapami


Explanation:
Myślę, że np. „kurs należy przeprowadzać etapami” brzmi naturalniej niż „...linearnie”.

Marek Zalewski
Portugal
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish