KudoZ home » English to Polish » Marketing / Market Research

code frame

Polish translation: Zakres danych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:code frame
Polish translation:Zakres danych
Entered by: Karolina Cywka

15:37 Dec 29, 2010
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / badania rynku
English term or phrase: code frame
CITY OF INTERVIEW
LOCAL TNS: PLEASE PROVIDE CODE FRAME
Jedna z rubryk w Excelu, najpierw wymenione są nazwy państw, potem metody gromadzenia danych a następnie jest powyższa rubryka, czy "code frame" to to samo co "coding frame"?
Karolina Cywka
Poland
Zakres danych
Explanation:
A może tak?
Rubryka 1: zawód, Rubryka 2: przemysł itp

albo

Zakres danych 1: zawód, zakres danych 2: przemysł...


Selected response from:

Aleksander Pruszynski
United Kingdom
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zestaw kodówPolangmar
2 -1Zakres danych
Aleksander Pruszynski


Discussion entries: 9





  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
Zakres danych


Explanation:
A może tak?
Rubryka 1: zawód, Rubryka 2: przemysł itp

albo

Zakres danych 1: zawód, zakres danych 2: przemysł...




Aleksander Pruszynski
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: Z podanego kontekstu wprost wynika, że code frame = collection of codes.
9 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zestaw kodów


Explanation:
zbiór kodów

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2010-12-30 02:05:52 GMT)
--------------------------------------------------

To znaczy:
collection of codes - zbiór kodów
code frame - zestaw kodów

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 469