KudoZ home » English to Polish » Marketing / Market Research

listing of products

Polish translation: zalistowanie produktów


19:45 Nov 4, 2013
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research
English term or phrase: listing of products
Tekst o opłatach półkowych (shelf space payments) i premium placement.

The company does not pay for shelf space but does pay for listing of products.
marta_t
Polish translation:zalistowanie produktów
Explanation:
jak w dyskusji.
Dzięki Bubz:)
Selected response from:

malgorzatamaria
Poland
Grading comment
Dziękuję! Właśnie o to chodziło :-)

Dalej w tekście jest o tzw. opłatach listingowych za przyjęcie towaru do sprzedaży.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wystawienie (wyeksponowanie) produktów (na półkach)
Dorota Goczal
3 +1opublikowanie/ogłoszenie listy/spisu produktów
Dimitar Dimitrov
4zalistowanie produktówmalgorzatamaria
3lista/wykaz/zestawienie produktówSerenadele


Discussion entries: 9





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
opublikowanie/ogłoszenie listy/spisu produktów


Explanation:
Na przykład.

Dimitar Dimitrov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank MacroJanus: I like ogłoszenie. We do not know where the list is posted.
17 mins
  -> Big thanks!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lista/wykaz/zestawienie produktów


Explanation:
lista/wykaz/zestawienie produktów

Serenadele
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wystawienie (wyeksponowanie) produktów (na półkach)


Explanation:
Producenci płacą sklepom tylko za wystawienie (wyeksponowanie) produktów na półkach.

http://www.malborzanka.pl/art5.html

Dorota Goczal
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Bubz: tylko, Dorota, ze zdania powyzej wynikaloby raczej na odwrot: "company does not pay for shelf space"
4 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zalistowanie produktów


Explanation:
jak w dyskusji.
Dzięki Bubz:)


malgorzatamaria
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziękuję! Właśnie o to chodziło :-)

Dalej w tekście jest o tzw. opłatach listingowych za przyjęcie towaru do sprzedaży.